9 دی، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره داستان رسول آفتاب

رحیم مخدومی، دبیر چهارمین جشنواره داستان رسول آفتاب گفت: اولین دوره این جشنواره را در اولین سالگرد فتنه 88 برگزار کردیم و امسال هم زمان مراسم اختتامیه جشنواره در تاریخ 9 دی خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ - 01September 2014

9 دی، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره داستان رسول آفتاب

به گزارش خبرنگارسرویس فرهنگی دفاع پرس؛ «رحیم مخدومی» نویسنده دفاع مقدس و دبیرچهارمین جشنواره داستان رسول آفتاب در نشست خبری با موضوع جلوه های اسلام آمریکایی که صبح امروز در سازمان  هنری رسانه ای اوج برگزارشد، به ایراد سخن پرداخت.

مخدومی با بیان اینکه مسلمین جهان داغداران ظلم هایی هستند که ادعای حقوق بشر دارند، اظهارکرد: این جشنواره متاثر از وقایع تلخی است که دل کودکان و زنان بی گناه جهان را خون کرده است و ما هر چه میکشیم از اسلام آمریکایی است چرا که با نقاب اسلام به جنگ با اسلام آمدهاند.

وی ادامه داد:  گروهی اسلام واقعی را اسلام افراط تبلیغ کردند و همگی پرچم آمریکایی را بر علیه اسلام به اهتزاز در آوردند که معمار کبیر انقلاب اسلامی قبل از انقلاب این خطرات را احساس کردند و مسلمانان جهان  را بیدار کردند.

مخدومی با بیان اینکه در چهارمین جشنواره بخش بین الملل فعال تر عمل خواهیم کرد، تصریح کرد: در دوره های پیشین در شاخههای داستان فعال بودیم ولی در این دوره سه بخش خاطره نویسی، داستان و عکس را نیز داریم که به همین دلیل از عزیزان با تجربه بعنوان دبیر دعوت به عمل آمده است که در بخش خاطره آقای گلعلی بابایی، در بخش عکس آقای رضا گرجی، در بخش کاریکاتور مازیار بیژنی و در بخش داستان نیز خودم دبیر خواهیم بود.

دبیرچهارمین جشنواره داستان رسول آفتاب با بیان اینکه اولین روز جشنواره بلافاصله بعد از فتنه 88 کلید خورد، افزود: در اولین سالگرد این رویداد تلخ که منجر به بصیرت افزایی جامعه شد در 9 دی اولین جشنواره را برگزار کردیم و امسال هم مراسم اختتامیه جشنواره در تاریخ نه دی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مهلت تعیین شده برای ارسال آثار تا پایان آبان ماه و قرار است دبیران تیمهای داوری را تشکیل و آثار ارسال شده بررسی شود.
   
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها