مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

آغاز به کار چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در قزوین

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین گفت: چهارمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس این استان با عنوان «خاکریز» آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۶۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ - 15November 2017
آغاز به کار چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس «خاکریز»به گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در خصوص برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در این استان، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره برپایی نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس در میان عموم مردم بخصوص رزمندگان و خانواده‌های آنان است.
 
وی افزود: در این جشنواره بخشی از خاطرات مردمی دفاع مقدس که معمولاً کمتر به سراغ آن‌ها رفته می‌شود احصاء و به زیور طبع آراسته خواهد شد.
 
طاهرخانی بخش ویژه چهارمین جشنواره «خاکریز» را جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس معرفی کرد و افزود: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در نظر داریم به گردآوری خاطرات نهفته در سینه‌های مردم شریف استان، از جهاد گران و ستاد پشتیبانی جنگ پرداخته و برای آیندگان ثبت کنیم.
 
جشنواره خاطره‌نویسی خاکریز در دو بخش خودنوشت و دیگرنوشت، پذیرای آثار نویسندگان و راویان و آحاد مردم خواهد بود و در اختتامیه از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها