امیر اسماعیلی در نشست خبری:

دفاع عامل در کشور شکل گرفته است/ پدافند هوایی و غیرعامل دو عنصر تفکیک‌ناپذیرند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: سازمان پدافند غیرعامل کشور عنصر مکمّلی برای دفاع عامل کشور بوده و دفاع عامل کشور نیز عنصر مکملی برای پدافند غیرعامل کشور محسوب می‌شود که این دو عنصر از یکدیگر جدایی‌ناپذیرند.
کد خبر: ۲۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ - 19August 2014

دفاع عامل در کشور شکل گرفته است/ پدافند هوایی و غیرعامل دو عنصر تفکیک‌ناپذیرند

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، عصر امروز در نشست خبری مشترک با سردار "غلامرضا جلالی" رئیس سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: "پدافند عامل" نیازمند تمام عناصر "پدافند غیرعامل" است و زیرساختها، مناطق حساس، امور فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی را در برمیگیرد و حتی در مردمی کردن دفاع نیز مؤثر است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) افزود: سازمان پدافند غیرعامل کشور عنصر مکمّلی برای دفاع عامل کشور بوده و دفاع عامل کشور نیز عنصر مکملی برای پدافند غیرعامل کشور محسوب میشود که این دو عنصر از یکدیگر جداییناپذیرند.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل بدون پدافند عامل به یک دفاع منفعل، بدون پایداری و دستبسته مبدل میشود؛ همچنان که پدافند عامل بدون پدافند غیرعامل، تبدیل به یک نوع دفاع با خطرپذیری بالا و صد درصد دفاعی پر هزینه خواهد شد.

امیر اسماعیلی اضافه کرد: اگر این دو سازمان با هم در صحنه کارزار وارد شوند سطح بالایی از بازدارندگی و پیشگیری از خطرات را شاهد خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: با توجه به دو جمله زیبای مقام معظم رهبری که فرمودند "پدافند عامل، خط مقدم نبردهای هوایی است" و "پدافند غیرعامل باید همانند شعلهای بلند شود"، به همه ملت این نوید را میدهیم که دفاع عامل در کشور شکل گرفته است و قطعاً انسجام این دو مجموعه ناکامی دشمن را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها