لاله افتخاری تأکید کرد

افزایش سرعت در ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس/ نگاه ویژه رئیس مجلس به فراکسیون دفاع مقدس

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس باید سرعت بیشتری بگیرد، گفت: مجلس نیز باید وظیفه خود را در این زمینه به نحو احسن انجام دهد.
کد خبر: ۲۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱ - 10August 2014

افزایش سرعت در ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس/ نگاه ویژه رئیس مجلس به فراکسیون دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "لاله افتخاری" نماینده مردم تهران در مجلس، در اولین نشست تخصصی (توجیهی-آموزشی) رابطین استانی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: نقش زنان در تشویق همسران، پدران و برادرانشان برای حضور در جبهه باید برای آحاد جامعه تبیین شود.  

وی افزود: در اتحادیه فرزندان شاهد نیز محور فعالیت، سلاله شهدا است؛ زیرا فرزندان شهدا منتقلکننده فرهنگ ایثار هستند.

افتخاری با بیان اینکه ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس باید سرعت بیشتری بگیرد، گفت: مجلس نیز باید وظیفه خود را در این زمینه به نحو احسن انجام دهد.

نماینده مردم تهران بیان کرد: بهرهگیری از تدابیر رهبری، مساعدت برای بهرهگیری از امکاناتی که از هشت سال دفاع مقدس باقیمانده و جاودانسازی حماسهها از اولویتهای فراکسیون دفاع مقدس مجلس است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر برخی ایثارگران به جانبازی نائل شده و اگر آزادگان سختی را تحمل کردند این رسالت در بین آنها ادامه دارد و ما نیز باید وظیفه خود را در ادامه این راه تحقق بخشیم.

افتخاری با بیان این مطلب افزود: استقبال خوبی از سوی نمایندگان مجلس نسبت به تشکیل "فراکسیون دفاع مقدس" به عمل آمد و رئیس مجلس نیز به این فراکسیون نگاه ویژه ای دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: هدف این است که آنچه در دفاع مقدس داشتیم همانند عاشورا مختص به یک زمان و مکان خاص نباشد و دفاع مقدس باید برای همه تاریخ بماند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها