نماینده جهاد اسلامی فلسطین:

رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه "نژادپرست" است

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه نژادپرست است.
کد خبر: ۲۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱ - 06August 2014

رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در نشست خبری که در سازمان بسیج حقوقدانان برگزار شده بود، با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی مسئله تازهای نیست، اظهار داشت: سکوت مجامع جهانی در مقابل این جنایت بزرگ باعث تأسف است.

وی افزود: در سال ۱۹۴۸ حدود دو سوم ملت فلسطین از خانه خودشان به زور رانده و آواره شدهاند، اما متأسفانه جنایت همچنان پا برجاست و جهانی که خود را آزاد میداند سکوت کرده و شریک این جنایات است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: از اوایل اشغال فلسطین تاکنون بیش از ۵۵۳ روستای فلسطینی با حملات اسرائیلیها منهدم شده، ۶ هزار و ۶۰۰ حمله هوایی علیه فلسطینیان صورت گرفته، صدها کشتار و قتل دستهجمعی توسط سربازان رژیم صهیونیستی انجام شده که اسناد آن هم موجود است و در جنگ اخیر ۳۱ هزار آتشباری  توپخانه به سمت مراکز غیر نظامی وزیرساختهای غزه انجام گرفته است.

وی سپس با بیان اینکه با وجود همه این اقدامات جنایت صهیونیستها هنوز هم ادامه دارد و جهان نیز فقط به نظاره نشسته است، ادامه داد: در پی جنگ اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، حتی یک قطره آب آشامیدنی در این منطقه وجود ندارد، زیرا تمام تلمبهخانههای آب و ایستگاههای تولید برق و نیمی از مدارس مورد هدف واقع شده و علاوه بر این حدود ۱۳۸ مسجد نیز تخریب شده که از این تعداد ۱۸ مسجد با خاک یکسان شده است، به نحوی که شرق غزه را به کلی ویران کردهاند؛ با این حال خسارات مادی مهم نیست، زیرا جان مردم مهمتر است.

ابوشریف درباره آمار کشتهها و زخمیهای جنایت اخیر رژیم صهیونستی علیه غزه نیز عنوان کرد: ۱۲ هزار شهید و مجروح در غزه حاصل این جنگ است که بیش از ۹۰ درصد آنها افراد غیر نظامی بودهاند؛ همچنین ۴۵۰۰ هزار نفر از شهدا و زخمیها را کودکان تشکیل میدهند.

وی با اظهار اینکه این جنایت آشکاری است که نیاز به توضیح ندارد، گفت: این درحالی است که متأسفانه جهان از بدو تشکیل این غده سرطانی تاکنون فقط نظارهگر بوده و هیچ عکسالعملی را نشان نداده است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر اینکه روند جهانی نباید به گونه ای باشد که رژیم صهیونیستی خود را فراتر از قانون بداند و ملت فلسطین بهای آن را بپردازند، ادامه داد: کشورهای حامی رژیم اشغالگر قدس بهویژه آمریکا در جنگ اخیر یک کمک ۳۹۰ میلیون دلاری و یک کمک ۲۲۵ میلیون دلاری بابت گنبد آهنین به این رژیم اعطا کرده و علاوه براین درِ انبار تسلیحات خود را نیز برای استفاده آنها باز گذاشته است؛ پس در چنین شرایطی تجهیز ملت فلسطین امری مشروع است.

ابوشریف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه "نژادپرست" است، یادآور شد: هر روز علیه مردم فلسطین جنایت روی میدهد و این جنایتها نهتنها بر ضد بشریت است، بلکه علیه تاریخ و مذهب نیز در حال روی دادن است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار