نماینده حماس در ایران:

برای آزادی فلسطین مصمم هستیم

نماینده حماس در ایران گفت: با توجه به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، مصمم هستیم تا با ادامه مقاومت، فلسطین را آزاد کنیم.
کد خبر: ۲۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ - 06August 2014

برای آزادی فلسطین مصمم هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، "خالد قدومی" نماینده نماینده حماس در ایران در نشست خبری بررسی حقوقی نسلکشی و جنایات علیه بشریت در غزه که در سازمان بسیج حقوقدانان برگزار شد با اشاره به اینکه ملت مظلوم فلسطین شش دهه است که تحت اشغال رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند و این یک جنایت ضد بشری محسوب می شود، گفت: این تنها اشغالگری است که جهان به خود میبیند و ما هم تنها ملتی هستیم که تحت اشغال قرار داریم.

وی ادامه داد: چنین به نظر میرسد که فرزندان، مردان و زنان فلسطین باید همچنان خون بدهند تا این جهان به اصطلاح آزاد همچنان شاهد جنایت های رژیم صهیونیستی علیه این مردم تحت اشغال باشد.

نماینده حماس در ایران افزود: اگر این میزان کشتههای فلسطینیها برعکس بود، یعنی این تعداد کشته و زخمی از آنِ رژیم صهیونیستی میبود، قطعا عکسالعملهای جهانی نسبت به این موضوع بسیار شدید بود.

وی سپس بیان داشت: من به این جهان آزاد اعلام میکنم که اگر خون کودکان ما را آزمایش کنید میبینید که خون آنها هم مثل بقیه مردم است، اما هیچ عکسالعملی از سوی جامعه جهانی نسبت به جنایات جنگی رژیم اشغالگر قدس مشاهده نمیشود؛ در حالی که آنچه در فلسطین اتفاق میافتد یک جنایت جنگی علیه بشریت است.

خالد قدومی با بیان اینکه اکنون مردم کشورهایی که دولتشان از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی حمایت می کنند، در اعتراض به این حمایتها راهپیماییهایی را انجام دادهاند، تصریح کرد: جبهه مقاومت چنان ضربات محکمی را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده که اکنون فرماندهان رژیم صهیونیستی میگویند امروز با کسانی روبهرو هستیم که نمونه آن را قبلاً حتی در مواجهه با ارتش عربی هم ندیده بودیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار