نشست خبری کمیته دانشجویی حمایت از غزه برگزار شد

نشست خبری کمیته دانشجویی حمایت از مردم مظلوم غزه پیش از ظهر امروز در محل لانه جاسوسی سابق برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸ - 02August 2014

نشست خبری کمیته دانشجویی حمایت از غزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، این نشست در ادامه سلسله نشستهای آزادی کامل قدس شریف تا نتیجه رهایی با حضور مسئولین بسیج دانشجویی برپا شد.

"میکائیل دیانی" مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل در این نشست با اشاره به برنامههای این انجمن در حمایت از مردم غزه اظهار کرد: یکی از برنامههای انجمن دانشجویان مستقل، هفته خشم دانشجویان انقلابی است که از روز دوشنبه همین هفته با تجمع بزرگ دانشجویان آغاز خواهد شد؛ در ادامه همین برنامه، روز جمعه تجمعی در مشهد  و تجمع دانشجویان تهرانی در جلوی دفتر سازمان ملل صورت میگیرد.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی مستقل اذعان کرد: نماز جمعه این هفته با بهم پیوستگی دانشجویان و مردم همانند روز قدس نماز متفاوتی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاههای مختلفی در سراسر کشور در دفاع از مردم غزه به تاکید جنبش دانشجویی برای جهانیسازی بیداری اسلامی برپا خواهیم کرد.

دیانی گفت: یکی دیگر از برنامههای ما دعوت از سفیران کشورهایی است که نسبت به انسانیت احساس مسئولیت دارند.

"احمد مداحی" مسئول بسیج دانشجویی نیز در این نشست با اشاره به اینکه اتفاقی که در غزه در حال رخ دادن است مسئلهای است که امام(ره) 35 پیش به آن اشاره داشتند و این موضوع برای مردم ایران تازگی ندارد، افزود: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی چهره این رژیم را برای ملتهای آزاده دنیا شناسانده است و خوشبختانه مردم آزاده جهان موضعگیریهای انساندوستانهای در قبال مردم غزه داشتهاند.

مداحی خاطرنشان کرد: دانشجویان ایران بر خود واجب میدانند که پیشگام همه برای قوت بخشیدن به محور مقاومت اقدام کنند.

وی گفت: یکی از برنامههای بسیج دانشجویی بحث کمکهای مادّی برای خرید سلاح، جهت تجهیز مردم بیدفاع غزه است. تا وقتی اسرائیل جنایات ضد انسانی خود را ادامه دهد ما دست از تجهیز مردم فلسطین برنخواهیم داشت و در این راستا شماره حسابی نزد بانک سپه برای تجهیز مردم فلسطین به شماره 1234800115508 افتتاح شده است. دانشجویان و تمام مردم میتوانند کمکهای خود را برای تجهیز و مبارزه علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی به این شماره واریز کنند.

مداحی بیان کرد: ما معتقد هستیم تنها راه برونرفت از چنگ صهیونیستها دفاع مسلحانه بوده و کشتار وحشیانه مردم فلسطین نتیجه چند دهه مذاکره است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار