در حمایت از مردم مظلوم غزه؛

گردهمایی هنرمندان با عنوان "غزه تنها نیست" برگزار می شود

نشست خبری گردهمایی هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم غزه با عنوان "غزه تنها نیست" صبح امروز در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ - 22July 2014

گردهمایی هنرمندان با عنوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، این نشست خبری با حضور محسن مومنی شریف، مدیر حوزه هنری و مدیران بخشهای مختلف حوزه هنری برگزار شد.

"مومنی شریف" مدیر حوزه هنری طی سخنانی در این نشست، با بیان ضرورت برگزاری گردهمایی هنرمندان بیان داشت: برگزاری این گردهمایی اقدام برای کار خیر است که در این ماه کارهای خیر اجری مضاعف دارد. آنچه امروز در غزه اتفاق می افتد میدان امتحان بزرگ برای کسانی است که با موضوع بشریت و انسان سروکار دارند.

وی ادامه داد: مدعیان دروغین صلح در این میدان امتحان بدی پس دادند و رسوا شدند. رهبران لیبرالدموکراسی سعی کردند چشم خود را بر این واقعه ببندند و سپس آن را توجیه کردند.

مومنی شریف با اشاره به وقایع سوریه اظهار داشت: آمریکا ماههای گذشته بهدنبال بهانهای برای کشته شدن صدها زن و کودک بود و رسانههای آمریکا سعی در تحریف واقعیتها دارند و در مواردی اعمال و کار جنایتکاران را تمجید میکنند، به این بهانه که اسرائیل قبل از وقوع جنایتهای خود آن را خبر داده است.

وی با اشاره به جنایات صورت گرفته در سوریه افزود: این اقدامات نشان آشکاری از فرهنگ لیبرالی است. متاسفیم که در مجامع روشنفکری کشور هنوز مبلغان این تمدن وجود دارند.

مدیر حوزه هنری با بیان اینکه هنرمندان کشور همواره مدافع مظلومان و ستمدیدگان بودهاند، گفت: در کارنامه حوزه هنری و همه خدمتگزاران فرهنگ و ادب، در هر جا به کرامات انسانی توهین شد هنرمندان به میدان آمدند و وظیفه خود را انجام دادند. روزگاری در افغانستان و عراق و همواره در موضوع فلسطین هیچگاه خیال ما آسوده نبوده و سعی شده که این عدم آسودگی نشان داده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار