بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس

رژیم صهیونیستی راهی جز خفت و تباهی نمی‌پیماید

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه غزه در بیانیه‌ای تأکید کرد: رژیم صهیونیستی راهی جز خفت و تباهی نمی‌پیماید.
کد خبر: ۲۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ - 21July 2014

رژیم صهیونیستی راهی جز خفت و تباهی نمی‌پیماید

به گزارش دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و فرارسیدن روز قدس، بیانیهای صادر کرد که متن آن در زیر آمده است:

حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به غزه و استفاده از کشندهترین سلاحها علیه کودکان و زنان بی گناه این مناطق، شدیدترین نوع جنایت ضد بشری از جانب رژیم اشغالگر قدس است.

سکوت مجامع جهانی در مقابل جنایت بزرگ صهیونیستها نشانه سقوط اخلاق انسانی در دنیای کنونی و تمسک به خوی ددمنشانه و رفتار غیر انسانی در عرصه روابط بینالمللی است، به گونهای که تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با جانبداری برخی از کشورها از جمله امریکا و انگلیس و سکوت مجامع بین المللی همراه است.

کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر که با سکوت بدتر از گناه خویش بر آتش کینه صهیونیستها میکوبند باید بدانند و آگاه باشند که اسرائیل راهی را جز خفت و تباهی نمی پیماید و آینده این حقیقت را نمایان خواهد ساخت.

عمق جنایات اسراییل در غزه چنان است که صرف محکومیت عوامل جنایتکار صهیونیست از سوی کشورها و سازمانهای بینالمللی کافی نیست، دوستداران فلسطین و همه مدافعان حقوق بشر باید با اقدام جمعی فوری به مقابله جدی با رژیم صهیونیستی بپردازند و موضع تمام فلسطینیها برای مقاومت در برابر اشغالگری نیز باید یکپارچه بوده و تمام گروههای مقاومت فلسطینی را در بر بگیرد.

این بیانیه ضمن تجلیل از ایستادگی مردم قهرمان فلسطین و تمسک به روح مقاومت توسط ساکنان شجاع باریکه غزه در مواجهه با جنایات مزبور ابراز امیدواری می کند: همچنانکه مردم و گروههای جهادی فلسطین طعم تلخ شکست و سرافکندگی را در جنگهای ۲۲ روزه و ۸ روزه به نظامیان صهیونیستی چشاندهاند، این بار نیز این رژیم را در تحقق اهداف شوم خود ناکام خواهند گذارد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار