با حضور سردار کارگر صورت گرفت؛

آغاز دوره سراسری «رسانه و فضای مجازی» ویژه مدیران بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در قم

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آغاز دوره سراسری «رسانه و فضای مجازی» ویژه معاونان، روسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با حضور سردار کارگر در قم خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 29April 2017
آغاز دوره سراسری «رسانه و فضای مجازی» ویژه مدیران بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در قمسردار محمدتقی عصار در حاشیه برگزاری دوره بصیرتی «رسانه و فضای مجازی و ارتقاء سطح دانش رسانه‌ای» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم گفت: توجه به موضوع جنگ نرم از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و به جهت فعالیت دشمنان در این بستر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، این موضوع طی سال‌های اخیر به طور جدی در سطح جامعه پیگیری شده است.

وی با یادآوری ماموریت محوری بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: طبیعی است که مسئولان و مدیران بنیاد بیش از پیش با مولفه‌های ورود به عرصه جنگ نرم، فضای مجازی و اینترنت آشنا شده و به لحاظ نرم‌افزاری در این زمینه تجهیز و ورود کنند.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: علاوه بر انسجام سازمانی، رسیدن به قرائتی مشترک و یکسان از واژه‌های فضای مجازی و جنگ نرم و وحدت رویه در عمل به آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بنیاد و نیز دستیابی سریع‌تر به اهداف مبارزه با آثار جنگ نرم از سوی مسئولان و مدیران عالی بنیاد، از جمله اهداف دوره بصیرت‌افزایی مذکور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به مشخصات دوره یادآور شد: دوره چهار روزه «رسانه و فضای مجازی و ارتقاء سطح دانش رسانه‌ای»، از صبح امروز شنبه نهم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مرکز آموزشی بصیرتی عمار ناجا در قم آغاز شده و تا روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت ادامه دارد و در این مدت، شرکت‌کنندگان طی 12 کلاس آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان فضای مجازی، آخرین آموزه‌های مرتبط با دوره را فرا می‌گیرند.

عصار اضافه کرد: روز چهارشنیه 13 اردیبهشت نیز نشست فصلی معاونان، روسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با حضور سردار کارگر و با پیگیری مسائل تحصصی بنیاد همچون راه‌اندازی 10 مرکز فرهنگی در کشور طی سال جاری، تولید کتاب، بنیاد مجازی و ... برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز دوره معرفت‌افزایی مدیران و مسئولان بنیاد در قم برگزار شده بود، خاطرنشان ساخت: شهر قم یکی از پایه‌های علمی جهان اسلام است و زیارت آستان ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س)، حضور در مسجد مقدس جمکران، دیدار با مراجع عظام تقلید، بازدید از مرکز فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حضور در گلزار شهدای قم به همراه سایر برنامه‌های ویژه، از جمله برنامه‌های حاشیه این دوره می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها