محمد نبی حبیبی:

رژیم صهیونیستی با شکل‌گیری انتفاضه سوم به گورستان نزدیک شده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحولات نظامی و سیاسی در سرزمین‌های اشغالی، گفت: رژیم صهیونیستی در انتفاضه سوم به گورستان نزدیک شده است.
کد خبر: ۲۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳ - 13July 2014

رژیم صهیونیستی با شکل‌گیری انتفاضه سوم به گورستان نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در نشست دبیران این حزب با اشاره به پیروزیهای حماس در نبرد با رژیم صهیونیستی و قیام مردم در کرانه غربی رود اردن، گفت: نبرد کم نظیر و نابرابری در سرزمینهای اشغالی در جریان است، این بار موشکهای مقاومت به تل آویو رسیده است و نیمی از صهیونیستها را به پناهگاههای زیرزمینی برده است.

وی افزود: گنبد آهنین رژیم اشغالگر قدس تنها یک دهم موشکها را خنثی کرده و بقیه چون بارانی بر سر جنایتکاران صهیونیستی فرود آمده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: بیتردید امروز مقاومت قویتر از گذشته ظاهر شده است و در این میان حزبالله و سوریه هم به جمع مقابله با رژیم صهیونیستی پیوستهاند.

حبیبی با اشاره به تهدید رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله زمینی به غزه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پس از جنگ 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه جرأت چنین حملهای را نخواهد داشت و اگر دست به این حماقت بزند، بدون شک غزه گورستان تانکها و سربازان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی قدس، گفت: امسال روز قدس باشکوهتر از هر زمان برگزار خواهد شد و جریانهای نفاق در جهان اسلام همچون القاعده، النصره و داعش چون خنجری بر پشت کشورهای اسلامی سنگینی میکنند، در حالی که انقلابیون واقعی به مقاومت پیوستهاند و مشغول مبارزه با صهیونیستها هستند، تروریستهای هم خط صهیونیستها و غرب در عراق و سوریه مشغول جنایت و نسلکشی هستند.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به اتحاد حماس و فتح اظهارداشت: غلبه در نبرد کنونی علیه رژیم صهیونیستی نشان میدهد که فلسطینیها نیازی به دولتهای عربی ندارند، اگر این اتحاد و مقاومت پایدار بماند خط سازش برای همیشه کور خواهد شد.

وی پیرامون تحولات نظامی و سیاسی در سرزمینهای اشغالی گفت: آنچه امروز شاهد شکلگیری آن هستیم انتفاضه رمضان یا انتفاضه سوم است. رژیم صهیونیستی در انتفاضه سوم به گورستان نزدیک شده است.

حبیبی در ادامه سخنانش با اشاره به تحولات عراق نیز گفت: نخبگان عراقی اعم از شیعه و سنی و کرد باید خطیر بودن شرایط کنونی حاکم بر این کشور را درک کنند، هیچ چیز اکنون واجبتر از تشکیل پارلمان و ساماندهی به اوضاع از طریق شکلگیری یک دولت قانونی نیست، غرب و به ویژه صهیونیستها درصدد تجزیه عراق هستند و این کار را میخواهند با نسلکشی و ترویج تروریسم به انجام رسانند.

وی افزود: تجزیه عراق مردم این کشور را در معرض خطرات عظیم از جمله فروپاشی و عدم مشروعیت دولتهای نو پدید قرار میدهد چیزی که این وسط قربانی میشود امنیت و اقتدار ملی در این کشور است.

دبیرکل حزب موتلفه، با انتقاد از سازمان کنفرانس اسلامی و غیرمتعهدها و نیز اتحادیه عرب تأکید کرد: آنچه امروز در عراق، سوریه و سرزمینهای اشغالی میگذرد فوقالعاده تأسفآور است، مجامع جهانی باید فکری به حال زنان و کودکان و پیران که قربانی تبهکاری صهیونیستها و تروریستها هستند، بکنند.

حبیبی با اشاره به گرامیداشت سالگرد 23 تیر، روز قیام مردم برای مقابله با توطئه جنگ نرم آمریکا گفت: روز 23 تیر 78 روز تیر خلاص به توطئه آمریکا برای ضربه به انقلاب و مردم بود، در این روز روحانی رئیس جمهور فعلی که به عنوان سخنران راهپیمایی بود، با دشمن اتمام حجت کرد، ملت در این روز پاسخ قاطعی به دشمن دادند، آنها رفتند پس از 10 سال با فتنهای دیگر و آرایشی دیگر وارد شدند، ملت هم در 9 دی 88 همان پاسخ 23 تیر 78 را دادند.

وی با اشاره به موضوع فتنه جنگ نرم غرب با ملت ایران، اضافه کرد: جنگ نرم غرب علیه ملت ما پایانی ندارد، ما باید موضوع جنگ نرم را همچنان در دستور قرار دهیم.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به سخنان مهم رهبری در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام خاطرنشان کرد: همان طور که رهبری فرمودند مسئولان نباید اجازه دهند با شعار اعتدال جریانهای مؤمن را کنار بزنند، جریانهای مؤمن همان جریانهایی هستند که در 23 تیر 78 و 9 دی 88 به میدان آمدند و تیر خلاص به توطئههای دشمن زدند.

حبیبی افزود: دشمن میخواهد ما محاسبات دقیق خود در مورد وقوع فتنه و مقابله با آن را از دست بدهیم، اما این آرزو را به گور میبرد، چون رویشهای انقلاب با ریزشهای آن قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به دعوت برخی چهرههای موثر فتنه در افطار رئیس جمهور همزمان با  18تیر ماه افزود: خوب است رئیس جمهور برای حفظ جایگاه فراجناحی به رویشهای انقلابی در میان جناحها نگاه کند و از چهرههایی که نقشآفرین فتنه بودهاند، فاصله بگیرد، نباید برای فتنهگران چنین حسی ایجاد شود که میتوانند به روحانی به عنوان کاتالیزوری برای بازگشت به قدرت نگاه کنند.

دبیرکل حزب موتلفه با تشریح کارهای فتنهگران، یادآورشد: فتنهگران راه مقابله با نظام و مقابله با ارزشهای امام و انقلاب را پیش گرفتهاند، مفهوم این کار براندازی است، از این رو آنها در مسیر محاربه گام نهادهاند، ملت این مسیر را شناسایی کردهاند و به اهل فتنه به خاطر به خطر انداختن امنیت و اقتدار ملی لعن و نفرین میفرستند و در مقابل آنها با اسم و نشانی مشخص میایستند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملکرد شورای نگهبان به مناسبت تأسیس این نهاد مقدس، گفت: شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام است، این نهاد یادگار فداکاریهای شهید آیت الله شیخ فضلالله نوری است، او برای شکلگیری این نهاد در نهضت مشروطه مجاهدتها کرد و سرانجام جان عزیز خود را برای این هدف بزرگ و مقدس فدا کرد.

وی تأکید کرد: اگر شورای نگهبان نبود معلوم نبود مسیر قوانین و مقررات در جمهوری اسلامی سر از کجا در میآورد، اگر شورای نگهبان به عنوان پاسدار جمهوریت نظام نبود همانند مشروطه و نهضت ملی سر از استبداد و بازگشت استعمار خارجی در میآوردیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با تجلیل از مرحوم آیت الله محمدی گیلانی، گفت: او سالها در شورای نگهبان و نیز منصب قضاوت خدمات گرانسنگی به انقلاب کرد، قاطعیت او در برخورد با منافقین زبانزد خاص و عام است.

حبیبی در پایان افزود: آیتالله محمدی گیلانی مظهر علم به احکام الهی و شجاعت در پیاده کردن حکم خدا در جامعه اسلامی ما بود.

نظر شما
پربیننده ها