فرمانده ناجا در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه امین:

ثبات امنیتی ایران برگرفته از ساختارهای متناسب با تهدیدات است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا همراه با مجموع ساختار های امنیتی متناسب با تهدیدات، به بالاترین مرتبه بلوغ بعد از انقلاب رسیده است.
کد خبر: ۲۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳ - 06July 2014

ثبات امنیتی ایران برگرفته از ساختارهای متناسب با تهدیدات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ «اسماعیل احمدیمقدم» فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم انتظامی امین با گرامی داشتن ایام مبارک ماه رمضان اظهار داشت: دانشگاه علوم انتظامی امین باید بهدنبال کسب علم الهی باشد و در این حوزه نقشآفرینی کند.

وی افزود: دانشگاه امین موتور توسعه و محرک اصلی برای تحقق اهداف چشمانداز ناجا بوده و مانند مزرعهای است که میتوان آینده روشنی از ناجا را در آن برداشت کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که اولویت گزینش در ناجا شجاعت، سلامت و روحیه خدمت به مردم است، تصریح کرد: مقدمه هر کار پلیسی انضباط و فرمانپذیری است که باید با برخورداری از آمادگی جسمانی و دارا بودن روحیه معنوی در ناجا افراد مورد گزینش قرار گرفته و از افراد معتقدتر و با انگیزهتر در نیروی انتظامی استفاده شود.

سردار احمدیمقدم با اشاره به اینکه دانشگاه علوم انتظامی در حوزه علم باید نقشآفرینی کند، خاطرنشان کرد: مسیر حرفهای نیروی انتظامی و دارا بودن ساختارهای حرفهای و عبور از مرحله تکوین باعث شد که نیروی انتظامی به ساختار تکاملی دست یابد.

وی ادامه داد: ناجا امروز ساختار مناسبی در اختیار دارد و اگر میبینید کشور ایران در ثبات امنیتی قرار دارد آن هم در حالی که بی ثباتی در کشورهای همسایه رو به افزایش است، به این دلیل است که ناجا همراه با مجموع ساختارهای امنیتی متناسب با تهدیدات، به بالاترین مرتبه بلوغ پس از انقلاب رسیده است.

فرمانده ناجا اظهار داشت: ناجا در مرحلهای قرار گرفته که اگر بخواهد در موضوعات امنیتی منطقه و بینالمللی نقشآفرینی کند و در کشورهای دیگر الگوساز باشد باید طراز علمی خود را بالا ببرد.

سردار احمدیمقدم در پایان گفت: باید با تقویت ظرفیتهای موجود در ناجا نواقص را برطرف کنیم تا بتوانیم نیروی انتظامی در شأن کشور داشته باشیم و در قبال کشورهای دیگر، علمی فراتر از آنان ارائه دهیم.

نظر شما
پربیننده ها