اسماعیل احمدی:

باید ترویج گفتمان ولایت اساس کار رسانه ها باشد

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور گفت: مهمترین رکن جامعه اسلامی، "رسانه اسلامی" است و به سرعت جامعه اسلامی را محقق می سازد.
کد خبر: ۲۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ - 28June 2014

باید ترویج گفتمان ولایت اساس کار رسانه ها باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج در نشست بررسی راهکارهای ارتباط موثر رسانه با بسیج در رشت اظهار داشت: رسانه ها باید کلام ولایت را بطور صحیح در جامعه ترویج و تبیین کنند.

وی همچنین اظهارداشت: وصیت نامه سیاسی الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی باید در رسانه ها بصورت صحیح بازخوانی و برای تمامی آحاد مردم تبیین شود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور گفت:  وصیت نامه امام راحل یک گنجینه ارزشمندی است که کمتر به این مهم توجه می شود.

وی تاکید کرد: بسیاری از مسائل امروز و به یقین بسیاری از مسائل و موضوعاتی که فردا با آن مواجهیم در وصیت نامه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وجود دارد..

 احمدی در ادامه فرایند پنج گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی از جمله این فرایندهای تکاملی است.

مسئولان باید به فکر تحقق فرمایشات امام خمینی رحمت الله علیه باشند

احمدی با بیان اینکه برای دستیابی به دولت اسلامی باید گام های بلندی برداشته شود، اظهارداشت:  به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی " حکومت جهانی اسلام یک امر شدنی است"  بنابراین مسئولان باید به فکر تحقق فرمایشات امام خمینی رحمت الله علیه باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه دولت اسلامی با رفتار، برنامه و منش دینی تحقق پیدا می کند، افزود:  با تحقق دولت اسلامی الگوی انقلاب اسلامی یک الگوی تکامل یافته تر خواهد بود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با بیان اینکه بسیج بدنه فعال مردم و نیز رسانه زبان گویای مردم می باشد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه عصاره ای از نخبگان جامعه و نمایندگان آحاد مردم هستند.

وی در ادامه، رسانه ها را رکن چهارم دمکراسی دانسته و افزود: بسیج از مردم، با مردم و در کنار مردم است.

احمدی تصریح کرد: با تحقق جامعه اسلامی به یقین تشکیل تمدن نوین اسلامی خیلی زودتر و سریع تر رقم خواهد خورد.

وی همچنین با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی زیربنای عزم ملی برای توسعه فرهنگی و اقتصادی است، افزود: سبک زندگی اسلامی اصلی ترین و مهمترین بخش جامعه اسلامی است.

مهمترین رکن "جامعه اسلامی " "رسانه اسلامی " است

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور اظهارداشت: مهمترین رکن جامعه اسلامی، "رسانه اسلامی" است و به سرعت جامعه اسلامی را محقق می سازد.

وی اذعان داشت: بسیاری از صاحبنظران، " جنگ نرم" را به " جنگ رسانه " تعبیر می کنند، خیلی چیزها در جنگ نرم در واقعیت اتفاق نمی افتد بلکه در سایت ها، نشریات، روزنامه ها و غیره رقم می خورد.

احمدی با بیان اینکه رسانه ها اهمیت و جایگاه برجسته ای در جامعه دارند، گفت: خیلی از موفقیت ها با رسانه اسلامی روز افزون خواهد شد.

وی در پایان با اعلام اینکه رسانه اسلامی برزمین مانده است، گفت: در دنیای امروز کارکرد و نقش رسانه ها امری است که بر هیچ کسی پوشیده نیست. رسانه یکی از مهمترین ابزار های انتقال ارزش های هر فرهنگ به شمار می رود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار