سعید جلیلی:

اتحاد مردم عراق موجب شکست مزدوران نیابتی می‌شود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اتحادی که مردم شیعه و سنی، کرد و عرب در عراق با یکدیگر خواهند داشت چنان شکستی را به مزدوران نیابتی وارد می‌کند که نتوانند در هیچ کجای دیگر از جهان به فکر چنین کارهایی بیفتند.
کد خبر: ۲۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵ - 24June 2014

اتحاد مردم عراق موجب شکست مزدوران نیابتی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، «سعید جلیلی» نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در اجتماع بزرگ «لبیک» که عصر امروز در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد، اظهار کرد: آمریکاییها در کنار زور و تزویر نشان دادند که ناعادلانه ترین امتیازات را برای خود خواهان هستند و این را کسانی ادعا میکنند که خود زمانی مدعی دفاع از حقوق بشر بودند. همانگونه که در دوران جنگ تحمیلی به رژیم بعث عراق اسلحه صادر میکردند. اکنون نیز با تجهیز عدهای تروریست قصد دارند به بهانه مبارزه با این افراد دوباره حضور خود را در منطقه شدت ببخشند.



وی افزود: حمله گازانبری آمریکا و اسلام آمریکایی با اهرم تحریم، تحریف و تکفیر با هدف مانع شدن در برابر رشد شجره طیبه اسلام است.

جلیلی تصریح کرد: مردمسالاری آنها دروغین است زیرا آنها میخواهند با شیوههای مختلف مانند فتنه 88 و مقابله با مردمسالاری در عراق قدرت اسلام ناب را مانع بشوند و این در حالی است که این حربه تفرقه بین شیعه و سنی، عرب و عجم نخ نما شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتحادی که مردم شیعه و سنی، کرد و عرب در عراق با یکدیگر خواهند داشت چنان شکستی را به این مزدوران نیابتی وارد میکنند که نتوانند در هیچ کجای دیگر از جهان به فکر چنین کارهایی بیفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار