به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اعلام شد؛

فراخوان دومین جشنواره تلگرامی سرودهای «پاتوقی انقلاب»

در آستانه فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر خانه سرود مدیریت امور هنری شهرداری مشهد فراخوان دومین جشنواره تلگرامی سرودهای «پاتوقی انقلاب» را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ - 23January 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، خانه سرود مدیریت امور هنری شهرداری مشهد در آستانه فرارسیدن سی­ و هشتمین بهار آزادی فراخوان دومین جشنواره تلگرامی سرودهای پاتوقی انقلاب را اعلام کرد.

از شرایط شرکت در این جشنواره، اجرا در یکی از سه موقعیت مسیر راهپیمایی 22 بهمن، اجرای عمومی(بوستان‌ها، مساجد، میادین، خیابان‌ها، مدرسه، حسینیه، بازار و ...) و یا به صورت سرود همگانی بیش از ۱۰۰نفر اعضای گروه است.

همچنین سرود ضبط شده باید فقط از طریق دوربین تلفن همراه و با کیفیت و همراه با کادربندی صحیح صورت گرفته باشد. اجراها باید بصورت زنده بوده و اجرای پلی‌بک و ضبط شده مورد قبول نخواهد بود از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره خواهد بود.

زمان ارسال اثر ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ تعیین شده است و گروه­ ها فقط با سرودهای معرفی شده در کانال تلگرامی خانه سرود می­ توانند در این جشنواره شرکت کنند. علاقه­ مندان می ­توانند متن، آهنگ بی‌کلام و با کلام سرودها را در کانال تلگرامی @farakh_sorood مشاهده کنند.

به گروه­ های برگزیده در هر بخش (مسیر راه‌پیمایی، اجرای همگانی، اجرای عمومی)، هدایای نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار