اسماعیل احمدی:

امروز بیش از هر زمانی، نیازمند تخصصی شدن نهاد روابط عمومی در کشور هستیم

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دین مبین اسلام را بهترین و کاملترین مرجع برای بومی کردن علم روابط عمومی است. امروز ببش از هر زمان دیگری، نیازمند تخصصی شدن نهاد روابط عمومی در کشور هستیم.
کد خبر: ۲۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ - 23June 2014

امروز بیش از هر زمانی، نیازمند تخصصی شدن نهاد روابط عمومی در کشور هستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دهمین نشست علمی و تخصصی مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های تخصصی بسیج به منظور هم اندیشی اقدامات رسانه ای بسیج با حضور جانشین تربیت بدنی بسیج در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی در سازمان ها گفت: متاسفانه روابط عمومی، علمی وارداتی بوده و هنوز نتوانسته ایم از آموزه های دینی در تحول این علم انسانی استفاده کنیم.
 
احمدی، دین مبین اسلام را بهترین و کاملترین مرجع برای بومی کردن علم روابط عمومی دانسته و افزود: امروز ببش از هر زمان دیگری، نیازمند تخصصی شدن نهاد روابط عمومی در کشور هستیم.
 
وی در همین خصوص تاکید کرد: از جمله ضعف های اصلی ما به کارگیری افراد نابلد و ناآگاه نسبت به اصول و مبانی و علم روابط عمومی در این جایگاه بوده و مدیران عالی دستگاه ها بدون شناخت و سواد رسانه؛ مسئولیت خطیر افکار عمومی را به اینگونه افراد غیر متخصص می سپارند.
 
این فعال رسانه، آموزش را لازمه ی تقویت روابط عمومی در کشور دانسته و تصریح کرد: برخورداری سازمان ها از روابط عمومی کارآمد و حرفه ای، موقعیت ها را در نیل به اهداف کلان سازمانی تسریع و تسهیل می بخشد.
 
گفتنی است؛ در این نشست ضمن اعلام نظر در دیدگاه های تخصصی مدیران روابط عمومی بسیج؛ از تلاش ها و زحمات محمد حسین فوادیان مدیر روابط عمومی تربیت بدنی بسیج با اهدای لوح یادبود و جایزه نقدی تقدیر بعمل آمد.
نظر شما
پربیننده ها