با حضور رییس سازمان بسیج علمی کشور

مرکز هدایت و حمایت از کارآفرینان علمی افتتاح شد

رییس سازمان بسیج علمی گفت: ایجاد بسیج کارآفرینی نقطه عطفی در بهبود حرکت‌های کار‌آفرینانه در کشور است؛ زیرا با همکاری چند مجموعه با یکدیگر ایده‌های کار‌آفرینانه تبدیل به یک حرکت اثربخش در این حوزه می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹ - 23June 2014

مرکز هدایت و حمایت از کارآفرینان علمی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر محمود تولایی رییس سازمان بسیج علمی کشور در مراسم افتتاح مرکز هدایت و حمایت از کارآفرینی علمی که در راستای بسیج عناصر موثر در کار آفرینی به همت سازمان بسیج علمی، شهرداری تهران، سازمان فنی و حرفه ای تاسیس شد، اظهار داشت: ایجاد بسیج کارآفرینی نقطه عطفی در بهبود حرکتهای کارآفرینانه در کشور است؛ زیرا با همکاری چند مجموعه با یکدیگر ایدههای کارآفرینانه تبدیل به یک حرکت اثربخش در این حوزه میشود.

وی افزود: ورود عناصر خبره و پیشکسوت در عرصه کار و تلاش، لازمه رشد و توسعه هر کشور است تا با اندیشه در این عرصه، فرصتهای آموزش و ارتقای توانمندی را فراهم کنند.

رییس سازمان بسیج علمی در پایان گفت: امیدواریم با اتکا به ظرفیتهای مردمی و با حمایتهای حاکمیتی شاهد اثربخشی فعالیتها در این مرکز باشیم و با رونق کارآفرینی مشکل بیکاری را در کشور کاهش دهیم.

یادآور می شود؛ این مراسم روز گذشته در سازمان فنی حرفه ای واقع در خیابان آزادی با حضور دکتر محمود تولایی رییس سازمان بسیج علمی کشور، حجت الاسلام میثم امرودی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و دکتر کورش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار