رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران خبر داد؛

احداث 150 واحد مسکن برای محرومان مازندرانی در قالب حرکت های جهادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اعلام اینکه از مردادماه امسال تاکنون، 150 واحد مسکن محرومان را در گستره مازندران تحویل مددجویان دادیم، گفت: این پروژه‎ها در مجموع با هزینه 5.2 میلیارد تومان به بهره‎ برداری رسید.
کد خبر: ۲۱۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ - 19December 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، غلامرضا شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران بعد از ظهر امروز در آیین بهره‎برداری رسمی از 35 واحد مسکن محرومان در شهرستان گلوگاه  با بیان اینکه اقداماتی را در قالب حرکت‌های جهادی در دستور کار داریم  اظهار داشت: از جمله  این اقدامات احداث مسکن برای محرومان است که با همکاری خیران، کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران انجام می‎شود.

وی با اعلام اینکه از مردادماه امسال تاکنون، 150 واحد مسکن محرومان را در گستره مازندران تحویل مددجویان دادیم، افزود: این پروژه‎ها در مجموع با هزینه 5.2 میلیارد تومان به بهره‎ برداری رسید.

شریعتی ادامه داد: 2.2 میلیارد تومان از این مبلغ توسط کمیته امداد و بقیه آن نیز از سوی مردم خیر و مجمع خیران گروه‎های جهادی پرداخت شد.

این مسئول افزود: شاید در نگاه نخست، ساخت این میزان مسکن در کمتر از چهار ماه با مشارکت بسیج، کمیته امداد و خیران، بدون اعتبار مصوب دولت امری ناممکن به ‌نظر بیاید اما به‌خوبی نشان داد که اگر مدیران در سطوح مختلف به یکدیگر کمک کنند، می‌شود بر مشکلات اساسی مازندران غلبه کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران خاطرنشان کرد: حرکت‎های جهادی در زمینه کمک به محرومان و عمران و آبادی مناطق محروم متوقف نمی‎شود و همواره بنیان این اقدامات بر سمت بالندگی و پیش‌روندگی است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال‌های آینده، گروه‎های جهادی بتوانند بیش از گذشته خدمات و اقدامات مهم‌تری را ارائه دهند.

همچنین رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران یکی از فعالیت‌های مهم این نهاد مقدس را در حوزه مسکن اعلام کرد و گفت: برنامه مصوب برای ساخت مسکن محرومان در سال‎جاری 129 واحد بود که به همت خیران، اکنون بیش از 165 پروژه را در دست اقدام داریم.

نوروزی افزود: امید است با همکاری خیران و بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران، این میزان را تا 180 پروژه به پیش ببریم و در پایان امسال یا اوایل سال آینده تکمیل کنیم.

وی با اعلام اینکه 20برابر ظرفیت سازمانی از توانمندی خیران و سازمان بسیج سازندگی استفاده کرده‎ایم، گفت: همکاری خیران و گروه‎های جهادی با کمیته امداد در ساخت مسکن محرومان جای تقدیر دارد و می‌توانیم از این الگوی هم‌افزایی برای ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف استفاده کنیم.

 در ادامه ابراهیم اسدی مدیر کمیته امداد مام خمینی(ره) گلوگاه نیز در حاشیه این همایش از افتتاح مجموع 50 واحد مسکن مددجویان خبر داد و گفت: این تعداد با هزینه یک میلیارد و سرانه هر منزل 20 میلیون تومان، امروز با حضور مسئولان کمیته امداد و بسیج سازندگی مازندران و جمعی از خیران افتتاح شد.

اسدی اظهار کرد: از این تعداد، 35 واحد از سوی بسیج سازندگی مازندران در قالب تفاهم‎نامه همکاری ساخته شد و در مجموع نیز، از 50 واحد افتتاح‎شده 10 واحد مسکونی خریداری و 40 واحد احداث شده است.

انتهای پیام/

ا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار