رنجبر در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

بسیج "ما می‌توانیم" را معنا بخشیده است

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: بسیج و نیروهایی که که در دوران دفاع مقدس بطور خودجوش شرکت کردند، اعتماد بنفس و "ما می توانیم" را در دفاع مقدس را به طور عملی نشان دادند.
کد خبر: ۲۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 22June 2014

بسیج

بیژن رنجبر رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفتو گوی اختصاصی با خبرنگار دفاع مقدس با اشاره به نقش بسیج در تولید علم بومی اظهار داشت: اصلیترین عاملی که می تواند در تولید علم بومی کشور نقش داشته باشد، موضوع اعتماد بنفس است. ما باید اعتقاد داشته باشیم که ما می توانیم.

رنجبر با اشاره به تجلی "اعتمادبنفس" در دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: بسیج و نیروهایی که که در دوران دفاع مقدس بطور خودجوش شرکت کردند، "اعتماد بنفس" و "ما می توانیم" را در دفاع مقدس را به طور عملی نشان دادند.

وی شاخصه اصلی رشد را در تمامی ابعاد و زمینه های مختلف مانند تولید علم را موضوع "اعتماد بنفس" دانست و خاطرنشان کرد: بسیج این موضوع را در دفاع مقدس به منصه ظهور گذاشت؛ بنابراین در مقطع کنونی کشور که عرصه، عرصه جهاد علمی است بسیج می تواند با این مشخصه که بصورت قاطع دارا می باشد، از آن استفاده کرده و در بحث تولید علم بومی هم  بتواند موفق باشد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم روحیه بسیجی و جهادی که شاخصه اصلی آن همان اعتماد بنفس است را در تمامی دانشگاهها تزریق کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار