یادگار امام در کرمان مطرح کرد؛

ضرورت مقابله با رژیم صهیونیستی در دو جبهه فرهنگی و اقتصادی

زهرا مصطفوی گفت: در مقابل رژیم صهیونیستی باید در دو جبهه فرهنگی و اقتصادی ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۲۱۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ - 02November 2016

یه گزارش دفاع پرس از کرمان، دکتر زهرا مصطفوی صبح امروز در جلسه تبیین نقش زنان در اندیشه حضرت امام خمینی (ره) که در محل استانداری کرمان برگزار شد، اظهار کرد: در مقابل اسرائیل در دو جبهه فرهنگی و اقتصادی ایستادگی کنیم.

وی افزود: این دفتر در واقع به حمایت همه مسوولین و تک تک مردم نیاز دارد، یعنی نباید به دنبال گروه و دسته باشیم زیرا همه ما به تنهایی ویا به صورت جمع می توانیم فعالیت کنیم.

مصطفوی ادامه داد: لازم است ابتدا در جوانان ایجاد انگیزه کنیم، برای ایجاد این انگیزه لازم است که مردم هوشیار باشند وآن با مطالعه و گرفتن اطلاعات است که اهداف اسرائیل شناسایی می شود و اینکه هر لحظه دشمنان ما چه برنامه ای دارند.

یادگار حضرت امام (ره) افزود: ما شاهد بودیم که حضرت امام خستگی ناپذیر بودند از سال 1337 فعالیت های بزرگی انجام می دادند. هم کار تدریس وهم برای مردم صحبت و سخنرانی می کردند و به روشنگری می پرداختند. وقتی امام دیدند، مردم هوشیار شده اند دست به انقلاب زده و انقلاب پیروز شد.

مصطفوی تصریح کرد:در مقابل اسرائیل از دو جبهه ایستادگی کنیم، جبهه فرهنگی و اقتصادی و تا زمانیکه کار فرهنگی انجام ندهیم امکان ندارد بتوانیم به جوانان خود بگوییم باید از دل و جان مقابل اسرائیل بجنگند.

وی گفت: جوانان وقتی بدانند و بفهمند با پول او، اسرائیل یک گلوله علیه مردم مظلوم فلسطین استفاده می کند دیگر از محصولات آن خرید نخواهند کرد.

در پایان فرزند امام (ره) ضمن تشکر از حاضرین درجلسه، ازهمه مردم خواست که با دفترحمایت از ملت فلسطین در کرمان همکاری کرده و در جهت پبشیرد اهداف جمعیت دفاع از ملت فلسطین تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار