تابستان ۹۳

جشنواره فیلم "بهمن" با موضوع زندگی ایرانی - اسلامی برگزار می‌شود

دومین جشنواره فیلم کوتاه و مستند بهمن با همکاری پایگاه خبری فیلم کوتاه و با دبیری کاظم دانشی بهار و تابستان ۹۳ در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ - 26May 2014

جشنواره فیلم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دومین جشنواره فیلم کوتاه با موضوع "سبک زندگی اسلامی ایرانی" با شعار مهربانی در فرهنگسرای بهمن برگزار میشود.

دومین جشنواره فیلم کوتاه "بهمن" در دو بخش مسابقه و بخش ویژه با هدف حمایت و تشویق فیلمسازان جوان سراسرکشور با شعار مهربانی به همت کانون فیلم فرهنگسرای بهمن صورت میگیرد.

بنابراین گزارش، در بخش مسابقه تمامی فیلمهای داستانی، مستند و انیمیشن (کمتر از۳۰ دقیقه) تولید سال ۱۳۹۰ تاکنون به رقابت خواهند پرداخت. بخش ویژه "کلام پیشوا" شامل فیلمهای کوتاه پیرامون منویات مقام معظم رهبری با موضوع اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و فرزند پروری است.

دومین جشنواره فیلم کوتاه و مستند بهمن با همکاری پایگاه خبری فیلم کوتاه و با دبیری کاظم دانشی بهار و تابستان ۹۳ در فرهنگسرای بهمن برگزار میشود.

مهلت ارسال آثار ۳۰ خرداد و زمان برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شهریورماه سال جاری خواهد بود.

بر همین اساس، حداکثر زمان برای آثار ارائه شده ۳۰ دقیقه است، فیلمهای ارائه شده باید در قالب (داستانی، مستند و پویانمایی) تولید سال۱۳۹۰ تاکنون باشد ودر نخستین دورهٔ این جشنواره ارائه نشده باشد.

علاوه بر فیلمسازان (حرفهای وآماتور)، حضور نهادها و سازمانهای دولتی و تهیه کنندگان بخش خصوصی نیز آزاد است. آثاری که فاقد استانداردهای فنی و نمایشی لازم باشند از بخشهای مختلف مسابقه حذف میشوند.

پس از راهیابی فیلمها به جشنواره امکان خارج کردن آن از فرایند جشنواره وجود ندارد. تکمیل فرم تقاضای شرکت در جشنواره به معنای قبول مقررات اعلام شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار