مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

انواع تجهیزات نظامی و دفاعی را می‌توان به دست بیاوریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: ما در تجهیزات دفاعی و نظامی روی پای خود ایستاده‌ایم و می‌توانیم انواع و اقسام نیازهای دفاعی را به دست بیاوریم.
کد خبر: ۱۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ - 24May 2014

انواع تجهیزات نظامی و دفاعی را می‌توان به دست بیاوریم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "علی شیرازی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح یادمان شهید گمنام تیپ مکانیزه ۳۸ زرهی ذوالفقار کرمان با اشاره به اینکه باید راه پیامبر را ادامه دهیم، اظهار کرد: حرکت در راه پیامبر(ص) بدون سختی امکانپذیر نیست و خواسته حضرت علی(ع) نیز این بود که راه و آرمان پیغمبر(ص) در جامعه زنده بماند.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران، افزود: حضرت علی(ع) بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) در مدت ۳۰ سال سختی و دشواریهای زیادی را متحمل شد و حسین ابن علی(ع) برای اینکه دین را زنده بدارد، سختی زیادی کشیده است.

کمال انسان بدون ستیز با استکبار و جنگ با دشمن امکان ندارد

حجتالاسلام شیرازی با بیان اینکه جهان بدون استکبار معنا ندارد، گفت: از نگاه مادی، ماهیت جهان و اسلام، دنیای بدون سختی معنا ندارد و کمال انسان بدون ستیز با استکبار و جنگ با دشمن امکان ندارد.

وی تصریح کرد: امروز به سیاستمداران کشور اعلام میکنیم راهی که حضرت امام خمینی(ره) ترسیم کرد، راهی است که حضرت امام حسین(ع) ترسیم کرده بود و همان راهی است که پیامبر(ص) برای همه جامعه ترسیم کرد.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری نیز همان راه را برای جامعه در پیش گرفتهاند.

با مذاکره نمیشود به عزت رسید

حجتالاسلام شیرازی با تاکید بر اینکه با مذاکره نمیشود به عزت رسید، گفت: اگر همه چیز را در مذاکره خلاصه کنیم و بخواهیم به نتیجه برسیم، بدون ایستادگی در مقابل استکبار امکان ندارد.

وی افزود: هر زمان مذاکره کنندگان وارد مذاکره شوند، مقام معظم رهبری راه را هم برای داخل، هم برای خارج و هم برای دشمنان ترسیم میکنند.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در مقابل متجاوزان ایستادگی میکنیم، تصریح کرد: تهدیدهای نظامی و تحریمها ما را از پا درنمیآورد، بلکه تحریمها ایران را زندهتر میکنند.

حجتالاسلام شیرازی با اشاره به اینکه بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن، مقام معظم رهبری فرمودند با وجود تهدیدات دشمن، اما مردم بیش از سال ۹۱ در میدان حاضر شدند، گفت: ایران ۳۵ سال در تحریم است، اما تحریمها هیچ اثری روی کشور نگذاشته است.

دنیا، ملت ایران و رهبری اسلامی را شناخته است

وی با بیان اینکه دنیا، ملت ایران و رهبری اسلامی را شناخته است، افزود: اما متاسفانه بعضی در درون این حقیقت را باور نکردند که ما در میدان تهدیدها و تحریمها به عزت رسیدهایم.

مسئول نمایندگی ولیفقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه اگر جنگ هشت ساله نبود، سپاه و بسیج مردمی با این قدرت شکل نمیگرفت، خاطرنشان کرد: ما در تجهیزات دفاعی و نظامی روی پای خود ایستادهایم که بتوانیم انواع و اقسام نیازهای دفاعی را به دست خود بسپاریم.

نظر شما
پربیننده ها