سردار حاجی‌زاده در جمع دانشجویان پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص):

ارتش و سپاه دو بازوی قوی فرمانده معظم کل قوا هستند

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: بدترین آفت برای ارتش و سپاه فاصله گرفتن از یکدیگر است و دشمن برای این کار برنامه‌ریزی کرده است تا ما را از هم دور کند، اما باید بدانید که ارتش و سپاه دو بازوی قوی برای رهبری هستند.
کد خبر: ۱۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ - 19May 2014

ارتش و سپاه دو بازوی قوی فرمانده معظم کل قوا هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ "امیرعلی حاجیزاده" فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) ارتش اظهارکرد: شما جوانان که امروز ارتش را انتخاب کردهاید و در شروع یک راه مهم و خطیر قرارگرفتهاید لازم است گذشته ارتش، سپاه و انقلاب را خوب مطالعه کنید، چرا که راهی را انتخاب کردید که ماموریت حفظ و حراست از نظام اسلامی را بر عهده دارید.

وی ادامه داد: مجموعه توطئههایی که بر علیه نظام ما در این ۳۶ سال انجام شده است قابل مقایسه با قبل نیست، اما در این دوره نیروهای مسلح ما باعث شدهاند امنیت کشور درحد اعلا حفظ شود و اگر به اطراف خود نگاه کنیم میبینیم که اکثر کشورهای اطراف ما مشکل امنیت دارند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران افزود: مجموعه پدافند هوایی ارتش فقط در عملیات فاو برابر آمار رسمی ۶۵ فروند از انواع هواپیماهای دشمن را ساقط کرد و شما دانشجویان پدافند هوایی که مسیر دفاع هوایی را انتخاب کردهاید باید بدانید که رزمندگان پیش از شما چگونه عمل کردهاند.

وی در پایان تصریح کرد: بدترین آفت برای ارتش و سپاه فاصله گرفتن از یکدیگر است و دشمن برای این کار برنامهریزی کرده است تا ما را از هم دور کند، اما باید بدانید که ارتش و سپاه دو بازوی قوی برای رهبری هستند و با یک دست نمیتوان کاری انجام داد.

نظر شما
پربیننده ها