رحمانی‌فضلی خبر داد

اجرای طرح صیانت از خانواده معتادان در آینده نزدیک

وزیر کشور گفت: ان‌شاءالله در آینده نزدیک در قالب همکاری و توافق‌نامه موضوع صیانت از خانواده معتادان به منظور رفع معضل این قشر از خانواده‌ها به مرحله اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۱۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ - 13May 2014

اجرای طرح صیانت از خانواده معتادان در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: نشستی با موضوع صیانت از خانوادههای آسیبدیده اجتماعی در حوزه مواد مخدر، در راستای اجرای برنامههای دولت در خصوص همسرانی که شوهرانشان در زندان به سر میبرند و یا مراحل ترک را میگذرانند به منظور بازگشت آنان به جامعه برگزار شد.

وزیر کشور، جامعهپذیری، امدادگری و اشتغال را از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست برشمرد و گفت: الحمدلله همه دستگاههای اجرایی علاقهمند هستند که این موضوع اجتماعی را با تعامل و همکاری با یکدیگر حل کنند.

رحمانی فضلی افزود: مقرر شد درقالب همکاری و توافق نامه ای که انشاء الله به تصویب خواهد رسید موضوع صیانت از خانواده معتادان را به مرحله اجرا درآوریم و امیدواریم این موضوع در شب ولادت حضرت علی(ع) موثر واقع شود و بتوانیم در رفع معضل این خانواده ها گام های اساسی برداریم.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به این نشست، از تصویب بسته درمانی ویژه معتادان طی ماههای آتی خبر داد و از آن  به عنوان گامی اساسی در راستای حمایت از این قشر نام برد.

وی گفت: در این نشست مقرر شد کمیتهای دائمی متشکل از دستگاههای اجرایی در ستاد تشکیل شود که بتوانند بحث حمایتهای اجتماعی را دنبال کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار