برگزاری نشست پیشکسوتان و فرماندهان گردان‌های دفاع مقدس خراسان شمالی

نشست پیشکسوتان و فرماندهان گردان‌های دفاع مقدس، امروز با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، با محوریت هم‌اندیشی و استفاده بیشتر از نظرات این افراد در محل"اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی" برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲ - 12May 2014

برگزاری نشست پیشکسوتان و فرماندهان گردان‌های دفاع مقدس خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار محمد امیری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خراسان شمالی در این نشست با بیان اینکه اهمیت دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: به گفته امام جمعه محترم بجنورد "انقلاب اسلامی در ابتدا قولنامهای بود و هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا سند رسمی برای انقلاب اسلامی صادر شود"؛ امروز در خدمت عزیزانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی داشتهاند.

وی ادامه داد: همانطور که مستحضرید ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دنیا ایستادیم و از کشورهای مختلف دنیا که به هر نحوی به عراق کمک میکردند اسیر داشتیم. پیشرفت در زمینه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با همکاری و همدلی شما عزیزان میسر است و اگر غیر از این باشد ما موفق نخواهیم بود. هدف ما هم به ظهور گذاشتن ارزشهای دفاع مقدس است.

امیری تصریح کرد: فعالیتهای زیادی در دستور کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قرار دارد؛ فعالیتهایی چون باغموزه دفاع مقدس، نشر کتابهای دفاع مقدس، جمعآوری خاطرات و تصاویر و اسناد دفاع مقدس، ساخت یادمان شهدای گمنام، برپایی کاروان های راهیان نور و... که از شما عزیزان حاضر در جمع می خواهم در این زمینهها همفکری داشته و نظرات خود را بیان کنید.

در ادامه این نشست، سایر پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار