سردار احمدی مقدم خبر داد

ارائه تسهیلات ناجا به خانواده‌های ایثارگران/ تکریم از خانواده‌های شهدا وظیفه همگانی است

فرمانده ناجا گفت: همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها و کلیه ستادهای نیروهای مسلح تکریم به شهدا و رسیدگی به خانواده‌های آنها را وظیفه خود می‌دانند.
کد خبر: ۱۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ - 14April 2014

ارائه تسهیلات ناجا به خانواده‌های ایثارگران/ تکریم از خانواده‌های شهدا وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم یکصد و سی و دومین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران و مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا صبح امروز در سالن فجر ستاد فرماندهی ناجا با حضور سردار "اسماعیل احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین "محمدعلی شهیدی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار زاده کمند جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا برگزار شد.

سردار احمدی مقدم در این مراسم اظهار کرد: نیروی انتظامی افتخار دارد که در مقابله با تجاوزات و تروریستها در دفاع از نظام و تامین امنیت در کشور توانسته است فعالیتهای خوبی را ارائه دهد و این باعث افتخار نیروی انتظامی است که باب شهادت هنوز در این یگان بسته نشده است.

وی افزود: شهدا زندهاند و دلبستگان فراوانی دارند و خانوادههای شهدا و شهدا ضامن این انقلاب و نظام هستند و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: باید کسانی را که از قافله شهدا جا ماندهاند را گرامی بداریم و بدانیم جانبازان و ایثارگران صاحبان اصلی این نظام و کشور هستند.

وی در خصوص تسهیلات ناجا به بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ان شاالله بتوانیم با کمکهایی همچون وام بلاعوض، بیمه تکمیلی و تسهیلات مسکن به خانوادههای شهدا گامی کوچک برای کمک به خانوادههای ایثارگر برداریم.

سردار احمدی مقدم ادامه داد: در خصوص جانبازان 40 میلیون تومان نیز هزینه نقدی، بیمه تکمیلی، وام بلاعوض و تسهیلات مسکن پرداخت خواهد شد. همچنین 33 هزار نفر از جمعیت ایثارگران از ناجا هستند.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همه دستگاهها و رسانهها و کلیه ستادهای نیروهای مسلح تکریم به شهدا و رسیدگی به خانوادههای آنها را وظیفه خود میدانند و هر دولتی با هر رویکردی که در این مسئله وارد میشود از هیچ گونه کمکی دریغ نمیکند.

وی در پایان اظهار کرد: وقتی شهیدی که تازه تفحص شده را میآورند میلیونها نفر به زیارت این شهید میروند و این نشانه اعتقاد مردم شهید پرور به شهدا است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار