سردار جزایری در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس خبر داد

تلاش‌های گسترده اطلاعاتی و عملیاتی برای آزادی مرزبانان ربوده شده

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش‌های گسترده اطلاعاتی و عملیاتی نیروی انتظامی برای آزادی سربازان به گروگان گرفته شده ایرانی گفت: امید است کشور پاکستان در خصوص آزادی این سربازان کمک کند.
کد خبر: ۱۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸ - 19February 2014

تلاش‌های گسترده اطلاعاتی و عملیاتی برای آزادی مرزبانان ربوده شده

سردار سرتیپ پاسدار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به مداخله آمریکا در امور داخلی کشور اظهار کرد: آمریکا که در مقابل جمهوری اسلامی ایران دچار تحقیر تاریخی شده است تلاش میکند تا با جنگ روانی و بازی تبلیغاتی ایران را تحت فشار قرار دهد.

وی افزود: آمریکا مثل سایر اقدامات و برداشتهایی که طی ۳۵ سال گذشته نسبت به انقلاب اسلامی داشته این بار نیز دچار اشتباه راهبردی و استراتژیک است.

سردار جزایری تصریح کرد: ملت ایران ملتی بزرگ و مقاوم است و اجازه نمیدهد توسط کشورهای دیگر و حکومتهای استکباری دچار تحقیر شود؛ به طور کلی ایران از مرحله پذیرش تحقیر قدرتهای بزرگ عبور کرده و به زودی آمریکا خواهد دید که دچار چه اشتباهات درخصوص نظام اسلامی شده است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص برنامه رزمایشهای نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح برنامه مشخصی برای انجام رزمایش دارند که ابتدای هر سال مشخص میشود و تا این لحظه هیچ رزمایشی تحت تاثیر سایر عوامل قرار نگرفته و عقب نیافتاده است.

وی پیرامون بودجه نیروهای مسلح در سال ۹۳ اذعان کرد: بودجه نیروهای مسلح تحت تاثیر سایر بودجههای کشور است و امید است اعتبارات لازم در اختیار قرار گیرد. نیروهای مسلح به گونهای مدیریت میشوند که نوسانات بودجهای اثر منفی بر برنامهریزیها نداشته باشد.

وی در پایان در خصوص آزاد سازی سربازان گروگان گرفته شده ایرانی با اشاره به تلاشهای گسترده اطلاعاتی، عملیاتی و اقدامات نیروی انتظامی افزود: امید است کشور پاکستان در خصوص آزادی این سربازان کمک کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار