حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی:

"اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" را در دفاع مقدس جستجو کنیم

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: "دفاع مقدس" الگوی مناسب نامی است که از سوی مقام معظم رهبری برای امسال انتخاب شده است که باید از تجربیات آن دوران در جامعه استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ - 08April 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در گردهمایی کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که صبح امروز به منظور تبیین برنامههای سال 93 در سالن همایشهای کوثر برگزار شد، با اشاره به مصادف بودن آغاز سال 93 با ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا(س) کوثر الهی و محور عالم خلقت است و امیدوارم به برکت بانوی دو عالم خداوند به ما توفیق دهد که زهرایی زندگی کنیم و فاطمی باشیم.

حجتالاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به یکی از ویژگیهای حضرت زهرا(س) که برملا کردن چهره نفاق بود، گفت: انشاءالله امسال این ویژگی حضرت زهرا(س) این برکت را برای نظام و انقلاب به همراه داشته باشد، زیرا آنچه که اسلام تاکنون از آن ضربه خورده نفاق است.
 
رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان "اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی" تصریح کرد: دفاع مقدس الگوی مناسب نامی است که از سوی مقام معظم رهبری برای امسال انتخاب شده است که باید از تجربیات آن دوران در جامعه استفاده کنیم.

وی با اشاره به مدیریت اقتصادی در 8 سال دفاع مقدس اذعان کرد: در طول 8 سال جنگ تحمیلی حدود 12 درصد از اقتصاد کشور هزینه جنگ میشد تا مبادا به اقتصاد کشور لطمهای وارد شود، بنابراین باید اقتصادِ جنگ و فرهنگ جنگ را در جامعه نشر دهیم.

حجتالاسلام مصلحی در خصوص "عزم ملی" در دفاع مقدس و لزوم استفاده از  آن در جامعه خاطرنشان کرد: در عرصه دفاع مقدس افراد سالمندی حضور داشتند که تمام زندگیشان را وقف جنگ میکردند و این موضوع نمونه موفق عزم ملی بود که باید در جامعه کنونی از آن  بهره برد.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم همانگونه که در همه عرصهها پیشگام بودهایم، با ارائه راهکارها و روشهای صحیح بتوانیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در اندیشه، باور و منش مردم و مسئولان نهادینه کنیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار