مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری:

جشنواره شعر "شعار سال" در شهرکرد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین جشنواره شعر شعار سال ۹۳ "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ - 05April 2014

جشنواره شعر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسین گنجی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: شاعران میتوانند اشعار خود را در این زمینه خلق و به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره، اکنون اعلام شده است، افزود: شاعران میتوانند آثار خود را تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.

گنجی هدف از برگزاری این جشنواره را توجه به جایگاه فرهنگ، تعمیم ارزشهای بالای فرهنگی و پرداختن به موضوع اقتصاد عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این جشنواره جایگاه حوزههای علوم دینی در زندگی مردم و راهبری فرهنگی و اقتصادی مد نظر است.

وی با بیان اینکه شاعران میتوانند در هر زمینه آثار خود را جداگانه ارسال کنند، گفت: آخرین مهلت آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۰ فروردین ماه است و شاعران میتوانند آثار خود را به آدرس اینترنتی chb@farhang. gov. ir ارسال کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار