راهیان نور، سفری از فطرت تا معراج شهیدان

سرزمین های نور معبری است به سمت تقرب الهی و سراجی است منیر برای آنان که در گمراهی و ظلمت دنیوی بدنبال راه نجات هستند.
کد خبر: ۱۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲ - 09March 2014

راهیان نور، سفری از فطرت تا معراج شهیدان

خبرگزاری دفاع مقدس-عقیل توحیدیان: کربلا حرم حق  است و شلمچه کربلایی دیگر؛ زمین بر اثر آزمونها و نزول بلایای بسیار همواره خود را در مسیر تکامل و عروج انسان ها یافته است و این عروج فقط شامل انسان هایی می شود که محرمان به حریم عشق هستند.

همان ها که سید شهیدان اهل قلم گفت: کربلا را تو مپندار که شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نامها. نه، کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین(ع)، راهی به سوی حقیقت نیست.

و اما باید دید که چه کسی یار حقیقی امام حسین(ع) است و چه کسی بی حسین خواهد ماند.

شلمچه دیار عاشقان کربلا است و یاران حقیقی امام حسین(ع) را در سخت ترین برهه های تقابل کفر و استکبار با سپاه اسلام به آغوش گرفته است.

خون های ریخته شده افلاکیان سرافراز سپاه اسلام در شلمچه خود گواه دیگری است که کربلا رفتن خون می خواهد و بین با حسین بودن و یا حسین گفتن، فرسنگ ها فاصله است.

آنها که امان را در رفتن یافتند ایمان را با خون به دنیا نشان دادند و صلابت این ایمان را در تحقق آرمان های امام خمینی(ره) به کار بستند تا دنیا بداند هیچگاه کسی نمی تواند در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی وارد کند.

سرزمین های نور معبری است به سمت تقرب الهی و سراجی است منیر برای آنان که در گمراهی و ظلمت دنیوی بدنبال راه نجات هستند.

شلمچه، هویزه، اروند و همه مناطق عملیاتی جنوب کشور امسال نیز همچون سالهای گذشته پذیرای عاشقان و دلدادگان شهدا و سر سپردگان راه شهادت هستند و زیارت این سرزمین ها بزرگترین رویداد سال در راستای حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس است.

موجی از قلب های در عشق غلتیده، بدنبال خود هستند و خویش را در خاک های نرم کوشک  و در سیمای عاشقان حضرت زهرا(س) می یابند.

آنجا که مادری هنوز جوانی فرزندش را به یاد دارد و بر مزار شاهدان گمنام بهشت زهرا(س) هنوز سفره عقد می گشاید، هیچ قلمی را یارای به تحریر کشیدن آن نیست که بین مادر و فرزند چه می گذرد.

فطرت جوان ایرانی از فطرت مادرانی سرچشمه گرفته است که همه عمر خویش را زیر بیرق سید شهیدان عالم، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  و کنیزی حضرت زهرا(س) به خدمت مشغول بوده اند و همواره بر مدار ارزش های متعالی اهل بیت عصمت و طهارت حرکت کرده اند.

جوان ایرانی علیرغم فطرت خویش همواره بر اساس آموزه های دینی و اجتماعی جامعه ایرانی اسلامی و براساس تاریخ تمدن خویش در اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت استوار تر گام بر می دارد و در تقابل با هجمه های فرهنگی دشمن که امروزه به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله) به ناتوی فرهنگی تبدیل شده است پیروز خواهند بود.

جوان ایرانی با سفر به مناطق عملیاتی جبهه حق علیه باطل چه در غرب کشور و چه در جنوب کشور بوی شهدا را استشمام کرده و رنگ شهادت بر تارک وجودش خواهد نشست.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی امروز با درک این مسئله که سفرهای راهیان نور بزرگترین سد بر سر راه عملی شدن نقشه های شوم آنان است از جوانان ایران زمین نا امید شده است و انشاء الله با تحقق وعده الهی توفیق نهایی با جوانان مسلمان خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار