مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

صدور انقلاب به معنای انتقال فکر مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم است

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: صدور انقلاب یعنی فکر مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و فلسفه پیروزی خون بر شمشیر را مردم ایران به کشورهای اسلامی صادر کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶ - 22September 2016

صدور انقلاب به معنای انتقال فکر مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در یادواره شهدای روستای نمونه کشوری گنجان شهرستان رابر بیان کرد: صدور انقلاب یعنی فکر مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و فلسفه پیروزی خون بر شمشیر را شما مردم ایران به کشورهای اسلامی صادر کردید.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: در حقیقت افکار و اندیشه های شما و امام (ره) الگوی اسوه و نمونه برای همه مردم جهان و مسلمانان شد.

وی با بیان اینکه شهیدان برای چه هدفی شهید شدند افزود: باید ببینیم دشمنانی که به این مملکت حمله کردند چه هدفی داشتند که شهدا برای آن به میدان رفتند و جانشان را دادند.

سردار صفوی در ادامه تصریح کرد: مکتب مقاومت از ایران به لبنان و فلسطین رفت و جبهه مقاومت اسلامی، حزب الله لبنان، جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین را شکل داد که در جنگ 55 روزه اسرائیلی ها را در غزه شکست دادند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مقاومت شما به سوریه رفت و هم اکنون پنجمین سال است که با گروه های تکفیری تروریستی در سوریه می جنگند و آنها نتوانستند دولت بشار اسد را سرنگون و سوریه را تسخیر کنند.

وی افزود: مقاومت شما مردم به عراق رفت و هم اکنون 20 تیپ حشد الشعبی مانند بسیج شکل گرفته و در حالیکه آمریکایی ها نتوانستند فلوجه را آزاد کنند، این شهر را آزاد کردند و به یاری خدا موصل را هم آزاد خواهند کرد.

سردار صفوی گفت: انصارالله یمن از شما زنان، مردان و شهدای شما یاد گرفتند چگونه با سعودی های جنایتکار بجنگند و یمنی ها از شما درس مقاومت گرفتند.

سردار صفوی اظهار کرد: آمریکایی ها، عراقی ها و کشورهای حامیان آن یک هدف حداقلی و یک هدف حداکثری داشتند و حداقل هدف آنها این بود که قرارداد 1975 الجزایر را بردارند و بخشی از درون ایران را اشغال و خوزستان را از ایران جدا کنند.

وی گفت: هدف دوم آنها جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی و هدف سوم تضعیف منابع انسانی، اقتصادی و مدیریت کشور و تخریب زیرساخت های ایران و هدف نهایی آنها سرنگونی نظام نوپای اسلامی ما بود و با گذشت چند دهه باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

وی افزود: آنها آمده بودند کشور ما را اشغال کنند و نظام ما را ساقط کنند که نظام بعثی عراق توسط نظام ظالم دیگری ساقط شد و آمده بودند پیام انقلاب شما به دنیا، کشورها و ملت های دیگر نرسد.

وی بیان کرد: شهدای شما به اهدافشان رسیدند و پیروز شدند، آنها هم توانستند کشور را حفظ نمایند و انقلاب را صادر کنند و نظام سیاسی ما نه تنها سرنگون نشد بلکه باعث سرنگونی نظام سیاسی عراق شد.

سردار صفوی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم ادامه داد: شهید در راه خدا بالاترین سرمایه خودش، جان خود را می دهد و خداوند حیات او را جاودانه می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار