فرمانده لشکر 84 مطرح کرد؛

آیا توان نظامی دشمن تضعیف شده است؟

فرمانده لشکر 84 در جمع نیروهای مسلح گفت: آیا توان نظامی دشمن تضعیف شده که برخی ها در راستای تضعیف نیروهای مسلح کشورمان حرف به میان می آورند.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ - 22September 2016

آیا توان نظامی دشمن تضعیف شده است؟

به گزارش دفاع پرس از لرستان، امیر مهدی مددی امروز صبح در دیدار نیروهای مسلح لرستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد،ضمن اشاره به اینکه هرگونه تلاش برای تضعیف نیروهای مسلح را ساده لوحی دانست و اظهار داشت: سوال ما این است که آیا توان نظامی دشمن تضعیف شده که برخی ها در راستای تضعیف نیروهای مسلح کشورمان حرف به میان می آورند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان تحت فرامین رهبر معظم انقلاب آماده دفاع از اسلام و انقلاب هستند، گفت: بالابردن توان رزمی، دفاعی و آمادگی نیروهای مسلح برای رویارویی با دشمن همواره باید در اولویت باشد.

فرمانده لشکر 84 خرم آباد گفت: دفاع مقدس موجب عزت و سربلندی ملت ایران در دنیا شده و امروز به واسطه این عزت و سربلندی کشور به پیشرفت های مهمی در فناوری هسته ای و موشکی دست یافته است.

مددی اضافه کرد: موشک های پیشرفته کشورمان لرزه به اندام رژیم صهیونیستی انداخته و سران این رژیم غاصب می دانند که اگر بخواهند علیه کشورمان تهدیدی ایجاد کنند نابود خواهند شد.

وی به توان نیروهای مسلح کشورمان در تامین امنیت مرزهای داخلی و تامین امنیت منطقه اشاره کرد و افزود: امروز نیروی دریایی کشورمان یک نیروی راهبردی در سطح بین المللی است و امنیت را برای منطقه تامین کرده است.

فرمانده لشکر 84 خرم آباد گفت: اگر اشک، ذلت و فلاکت نیروهای آمریکایی در آب های نیلگون کشورمان را شاهد هستیم این نشانه قدرت نیروی دریایی ماست که توانسته دشمن را مهار کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار