«شب‌های خاطره» روی آنتن شبکه همدان می‌رود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: در هفته دفاع مقدس مراسم «شب‌های خاطره» مرکز فرهنگی دفاع مقدس به صورت زنده از شبکه همدان پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ - 18September 2016

«شب‌های خاطره» روی آنتن شبکه همدان می‌رود

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم و همچنین سی و ششمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: از روز چهارشنبه مورخ 31 شهریورماه سال جاری لغایت 7 مهرماه به مدت هشت شب شاهد برگزاری مراسم شب های خاطره در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواهیم بود.

وی ادامه داد: مراسم شب های خاطره در سنوات گذشته نیز در این ایام در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شده است اما این مراسم امسال در بخش هایی متفاوت با سال های قبل برگزار می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان افزود: مراسم شب های خاطره امسال به صورت زنده از شبکه همدان برای تمام مردم شهید پرور استان پخش خواهد شد.

سردار ظفری هم چنین خاطرنشان کرد: این مراسم طی هفته دفاع مقدس از ساعت 19:30 الی 21:30 از شبکه استانی همدان پخش می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در این ایام و قبل از شروع برنامه شبانه صدا و سیمای مرکز همدان، تصریح کرد: برنامه شب های خاطره هر شب به میزبانی یکی از دستگاه ها و یگان های مرتبط با دفاع مقدس برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، اداره کل دفتر بانوان و امور خانواده استانداری میزبانان این مراسم به شمار می روند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان با اشاره به برنامه های اجرایی در مراسم شب خاطره بیان کرد: بازگویی خاطرات دفاع مقدس توسط یادگاران و رزمندگان هشت سال حماسه و ایثار، برگزاری مسابقه و اجرای سرود از جمله برنامه های این مراسم در سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها