دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

کشتار وحشیانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست/ششمین فلسطینی هم به شهادت رسید

نظامیان رژیم صهیونیستی طی سه روز گذشته با یورش بی‌رحمانه به کرانه باختری، در مجموع شش فلسطینی را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ - 17September 2016

کشتار وحشیانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست/ششمین فلسطینی هم به شهادت رسید

به گزارش خبرنگار بینالملل دفاع پرس، درحالی که دور جدید حملات صهیونیستها به مردم بیدفاع فلسطین از روز پنجشنبه گذشته در کرانه باختری شدت یافتهاست، یک جوان فلسطینی دیگر نیز امروز در «تلالرمیده» در نزدیکی الخلیل هدف تیر نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید.

رسانههای صهیونیستی اعلام کردند که این جوان فلسطینی با سلاح سرد اقدام به انجام عملیات شهادتطلبانه کرده و یک نظامی اسرائیلی را زخمی کردهاست.

روز جمعه «محمد الرجبی»، نوجوان 16 ساله نیز دقیقا در همین منطقه تلالرمیده هدف گلوله صهیونیستها قرار گرفت و به شهادت رسید.

پنجشنبه شب نیز یک سرباز صهیونیست با شلیک به سوی یک مرد فلسطینی در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن، وی را به شهادت رساند.

رسانهها همچنین از کشتهشدن یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قدس در ورودی شهرک «کریات اربع» در الخلیل گزارش دادند. منابع فلسطینی میگویند یک فلسطینی دیگر نیز در این حادثه زخمی شدهاست.

شبکه یورو نیوزهم گزارش داد که پلیس رژیم صهیونیستی در شلیک به سمت خودروی یک زوج، مرد فلسطینی را کشته و زن او را زخمی کرد .پلیس مدعی است این زوج قصد عملیات استشهادی داشتند.

پیشتر نیز نیروهای صهیونیستی زن فلسطینی را در نزدیکی بیتالمقدس کشتند. مقامات اسرائیل ادعا میکنند که این زن قصد داشت تا با چاقو به سربازان این رژیم حمله کند.

هفته گذشته نیز یک جوان 18 ساله فلسطینی در درگیری با نظامیان اسرائیلی در شرق اردوگاه «البریج» در نوار غزه بر اثر اصابت گلوله به سرش، کشته شد.

در رویداد دیگری در قدس شرقی مردی که با چاقو به یک سرباز زن اسرائیلی حمله کرده بود به ضرب گلوله کشته شد. به گفته پلیس رژیم صهیونیستی، در تحقیقات مشخص شد که ملیت این فرد اردنی بوده است.

دور اخیر درگیری میان فلسطینیان و نیروهای ارتش اسرائیل در سرزمینهای اشغالی که «انتفاضه سوم» نامیده میشود، از مهر 1394 و با ورود صهیونیستهای شهرکنشین به مسجدالاقصی تحت حمایت نیروهای اسرائیلی، آغاز شد.

تلآویو برای متوقف کردن اعتراض فلسطینیان، سیاستهای سختگیرانهای اعمال کردهاست که از جمله آنها میتوان به ممنوعیت برگزاری نماز در مسجد الاقصی برای افراد کمتر از 40 سال، بازداشتهای بدون حکم قضایی و سرکوب و ارعاب معترضان فلسطینی با شلیک گلولههای جنگی، اشاره کرد.

نظامیان اسرائیل از پاییز گذشته تا کنون بیش از 240 فلسطینی از جمله زنان و کودکان را به قتل رساندهاند. این درگیریها همچنین باعث کشته شدن دستکم 32 اسرائیلی، 2 آمریکایی، یک اریترهای و یک سودانی شدهاست.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار