میزبانان اکران کننده جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند

«پردیس سینمایی ملت» پایگاه اصلی و مجموعه «فلسطین» به عنوان مکان مردمی جشنواره بین‌المللی مقاومت انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ - 27August 2016

میزبانان اکران کننده جشنواره فیلم مقاومت معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پردیس سینمایی ملت مکان اصلی چهاردهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت انتخاب شد. همچنین، مجموعه سینمایی فلسطین برای استفاده مخاطبان مردمی معرفی شده است.

«محمد صنعتی قائم»، مقام دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: گستردگی بخشها و تنوع برنامهها باعث شده تا ستاد برگزاری جشنواره با مهندسی جغرافیایی، دو مجموعه بزرگ سینمایی تهران را برای میزبانی از این جشنواره انتخاب نماید. ضمن اینکه بخشهایی از برنامههای جشنواره در مناطق مختلف کشور به اجرا در میآیند.

وی ادامه داد: پردیس سینمایی ملت طی روزهای 2 تا 9 مهرماه سال جاری میزبان بزرگترین رویداد سینمایی با محوریت سینمای مقاومت میشود.

از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این رویداد می توان به نمایش فیلمهای بخشهای مختلف مسابقه، نشستها و میزگردها، ورک شاپ و فضاهای آموزشی، تشریفات میهمانان و خبرنگاران، محل استقرار گروههای مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و خارجی و سخنرانیهای استراتژیک اشاره کرد.

قائم مقام دبیر جشنواره مقاومت خاطرنشان کرد:  جشنواره مقاومت در این دوره شامل 23 بخش است که یکی از گستردهترین جشنوارههای سینمایی با ابعاد وسیع اجرایی در سطح ملی و بینالمللی به شمار میآید.

وی همچنین، برگزاری همزمان در مناطق مختلف کشور و هفتههای فیلم در دیگر کشورها از دیگر ویژگیهای این رویداد مهم بینالمللی عنوان کرد و اضافه کرد: پردیس سینمایی ملت با پنج سالن و فلسطین با سه سالن میزبانان جشنواره در تهران مشخص شدند و در صورت ارزیابی و نیاز به طور قطع، سالنهای دیگری هم به جمع مکانهای برگزاری جشنواره اضافه میشوند.

چهاردهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی رایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با شعار«تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» از 2 تا 9 مهر ماه سال جاری در تهران، مناطق مختلف کشور و در قالب هفته فیلم در چند کشور جهان برگزار میشود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار