فرمانده بسیج میاندورود خبر داد؛

اعزام کاروان راهیان نور از میاندورود به مناطق عملیاتی غرب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ - 25August 2016

اعزام کاروان راهیان نور از میاندورود به مناطق عملیاتی غرب

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حسین جناسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از اعزام کاروان راهیان نور میاندورودی به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: این کاروان با سه دستگاه اتوبوس صبح امروز به این مناطق اعزام شدند.

وی با اشاره به رشادتهای رزمندگان دفاع مقدس، افزود: اعزام کاروان راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شناخت ارزشهای شهدا و تقویت روحیه جهادی بسیار موثر بوده و دیدن این مناطق زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با تأکید بر اینکه این اقدام به فرموده رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: تجدید عهد و پیمان با شهدا برای حرکت در مسیر و فرهنگ ایثار و شهادت است تا بدانند چه کسانی از انقلاب ایران اسلامی تا پای جان ایستادگی کردند.

این مسئول اضافه کرد: اعزام کاروان راهیان نور بهصورت خانوادگی و قشر محلات بوده و این سفر چهار روزه و بیش از 180 نفر هستند.

جناسمی با تأکید بر اینکه دشمن همه اقدامات خود را به سوی جوانان و نسل جدید نشانه گرفته است، گفت: هرگز نباید اجازه دهیم که نقشههای شوم دشمنان در ضربه زدن به بنیه اعتقادی و فرهنگی جوانان و نوجوانان عملی شود و در این زمینه میطلبد که به ترفندهای این استکبار جهانی در رأس آن شیطان بزرگ آگاه و هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها