امام جمعه کرمان:

حداقل فایده برجام، اثبات دروغگو بودن آمریکا بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: قبل از برجام ما را تهدید نظامی می‌کردند و حتی اجازه نداشتیم از مسئله هسته‌ای نام ببریم، اما حداقل فایده برجام این بود که دنیا فهمید آمریکایی‌ها دروغگو هستند.
کد خبر: ۹۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ - 25August 2016

حداقل فایده برجام، اثبات دروغگو بودن آمریکا بود

به گزارش دفاع پرس از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان کرمان، افزود: هشتم شهریور یادآور خاطره تلخ انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان کوردل است.

وی با بیان اینکه منافقان مزدور 17 هزار نفر از مردم بیگناه را به شهادت رساندهاند، افزود: دولت های غربی هیچگونه حرف موثری در این رابطه بیان نکردند بلکه کمکهای پنهانی و غیر پنهانی به این گروه جنایتکار کردهاند.

آیت الله جعفری بیان کرد: نفاق بدتر از شرک و کفر است و ضربهای که منافقان به کشور وارد کردند از ضربه دشمنان و کفار بیشتر بوده است.

وی گفت: اگرچه شهیدانی مانند رجایی، باهنر و بهشتی را دادیم اما این شهادتها مملکت را از تفرق نجات داد و شهادتها مردم را بیدار کرد و فهمیدند افراد دلسوز واقعی چه کسانی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اضافه کرد: امروز میبینید که رژیم صهیونیستی هر روز چه جنایاتی در سرزمینهای اشغالی انجام میدهد و هر روز سرمایهها و هستی مردم را از بین میبرد و کسی اعتراض نمیکند.

وی افزود: وقتی آمریکا و دولتهای استکباری گفتند ما میخواهیم خاورمیانه جدیدی بوجود بیاوریم یعنی در خاورمیانه بزرگ همه کشورها زیر قیمومیت آمریکا و انگلیس باشند که خوشبختانه موفق نشدهاند.

آیت الله جعفری گفت: مردم دنیا و جهان اسلام اگر بیدار و به جد وارد میدان شوند قدرت های بزرگ مجبور خواهند شد سلاح های هسته ای را از بین ببرند و باید دعا کنیم وحدت و انسجام به کشورهای اسلامی برگردد.

وی بیان کرد: قبل از برجام ما را تهدید نظامی می کردند و حتی اجازه نداشتیم از مسئله هسته ای نام ببریم اما حداقل فایده برجام این بود که دنیا فهمید آمریکایی ها دروغگو هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی در راس برنامه های مستکبرین است.

آیت الله جعفری اظهار کرد: اگر این افراد به ولایت و رهبری اعتقاد دارند باید بدانند برجام با موافقت مقام معظم رهبری اتفاق افتاد، هرچند ما احتمال می دادیم در برجام آمریکا عهد شکنی کند.

وی افزود: دستاوردهای دولت به آسانی به دست نیامده و شهدای گرانقدری برای آن خون دادند.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: خوشبختانه امروز در استان کرمان به ابتکار استاندار وحدت برقرار است و باید این وحدت را حفظ کرد.

امام جمعه کرمان گفت: انصافا استاندار کرمان در زمان خدمت خود کارهای مهم و ارزنده ای انجام داده اند و حل مشکلات آب و معیشت مردم باید با تدبیر حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار