فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۳۲۰ تن برنج خارجی قاچاق دپو شده در یک کارخانه متروک

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف انبار دپوی برنج خارجی قاچاق در شهرستان هرسین خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ - 25August 2016

کشف ۳۲۰ تن برنج خارجی قاچاق دپو شده در یک کارخانه متروک

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی از کشف انبار دپوی برنج خارجی قاچاق و انهدام یک باند سه نفره در شهرستان هرسین خبر داد.

وی افزود: به دنبال دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تردد مشکوک خودروهای حمل بار به یکی از کارخانجات متروکه در محور کرمانشاه - هرسین، موضوع در دست بررسی مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

امان اللهی تصریح کرد: کارخانه مورد نظر پیش از این در امر تولید رب گوجه فرنگی فعالیت داشته که پس از مدتی خط تولید متوقف شده و رفت و آمدی به آنجا صورت نمیگرفته است، اما گزارشات مردمی حکایت از وقوع تخلف در این کارخانه متروکه داشت.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، کارخانه مورد نظر را به مدت یک هفته به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند و در نهایت متوجه شدند محموله بزرگی از برنج خارجی در محل دپو شده است.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شد چنین انباری مجوز فعالیت ندارد که در همین راستا روز گذشته اکیپی متشکل از مأموران پلیس آگاهی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان، کارخانه را مورد بازرسی قرار دادند.

وی از کشف ۳۲۰ تن برنج خارجی قاچاق در این کارخانه متروکه خبر داد و گفت: ارزش ریالی این محموله بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاکنون سه نفر در این زمینه دستگیر شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها