فرماندار ساوه:

دیدار با خانواده‌های شهدا تکلیف انقلابی همه مسئولان است

فرماندار ساوه گفت: دیدار و رفع مشکلات مربوط به خانواده شهدا تکلیف انقلابی برای تمامی مسئولان است و ضروری است که دولتمردان همواره قدردان ایثارگری‌های این خانواده‌ها باشند.
کد خبر: ۹۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ - 24August 2016

دیدار با خانواده‌های شهدا تکلیف انقلابی همه مسئولان است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، محمد بهاروند در دیدار با خانواده شهیدان غلامی از شهدای کارمند ساوه با اشاره به ایثارگری و صبر خانوادههای شهداء اظهار کرد: خانوادههای معظم شهداء همچون نگینی درخشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار میآیند که با وجود از دست دادن فرزندان خود در راه میهن عزیز همچنان با حضور محکم خود دنباله روی آرمانهای امام خمینی(ره) بوده و از ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری میکنند.

وی افزود: در واقع حضور خانوادههای شهداء برای کشور همچون سرمایههایی عظیم است که با تکیه بر آن میتوان در مقابل تمامی دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد.

فرماندار ساوه تصریح کرد: خونهای ریخته شده تمامی شهداء سبب شده که امروز مقاومت اسلامی کشور ما الگویی کامل و بارز برای سایر ملل آزادی خواه بوده و در کشورهایی نظیر لبنان، فلسطین، سوریه و عراق نمونه های آن مشاهده میشود.

بهاروند با اشاره به پاسداشت خون شهداء در جامعه گفت: آنچه که امروز از امنیت و آرامش در جامعه میبینیم به سبب جانفشانی و مجاهدت شهدا است که همواره باید قدردان این ایثارگریها باشیم.

زهرا پرگو مادر شهیدان غلامی نیز در ادامه این دیدار با تاکید بر تبعیت از آرمانهای امام راحل گفت: حرکت در مسیر ولایت فقیه و تبعیت از رهنمودهای امام راحل مهمترین خواسته ما خانوادههای شهداء است.

وی ادامه داد: فرزندان من محمد و حسین غلامی هر دو از همان دروان کودکی با آموزههای دینی خود را مانوس کرده بودند و بارها عزم خودشان به منظور حضور در جبهههای نبرد جزم کرده بودند که سرانجام نیز با شهادت به آرزوی دیرینهشان دست یافتند.

مادر شهیدان غلامی تصریح کرد: خانوادههای شهداء نیز همچون فرزندان شهید خود همواره تا پای جان در برابر آرمانهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و از آنها دفاع میکنند.

شهید حسین غلامی در یازدهم دی ماه 1335 چشم به جهان گشود و با عضویت بسیج کارمندی فرمانداری ساوه از لشگر 17 علی ابن ابی طالب به جبهههای نبرد اعزام و در تاریخ 31 تیرماه 1364 در عملیات رمضان در پاسگاه زید به شهادت رسید و برادر وی محمد غلامی متولد 27 آذرماه 1340 از طریق عضویت در بسیج دانش آموزی شهرستان ساوه به جبهه اعزام و سرانجام در 13 آذر60 درعملیات طریق القدس در منطقه بستان شهد شیرین شهادت را نوشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار