فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) خبر داد؛

رشد 107درصدی راهیان نور در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به رشد 107درصدی راهیان نور در چهارمحال و بختیاری، گفت: سال گذشته یک هزار و 500 نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ - 24August 2016

رشد 107درصدی راهیان نور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا محمدسلیمانی در نشست راهیان نور چهارمحال و بختیاری، تجدید عهد و میثاق با شهدا و ترویج و تبیین گفتمان ولایت را از اهداف راهیان نور برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم(ع) اظهار داشت: طرح راهیان نور نخبگان در کشور انجام شد؛ که خوشبختانه این استان توانست 120 درصد در این زمینه رشد داشته باشد.

وی با اشاره به اعزام هشت هزار و 108 دانشآموز در قالب راهیان نور دانشآموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تصریح کرد: سال گذشته یک هزار و 500 نفر از دانشجویان نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند؛ که در این زمینه مطابق با آمار تحقق 107 درصدی را شاهد هستیم.

سلیمانی با تأکید بر اینکه در راهیان نور عمومی در فصل تابستان این استان 100 درصد اعزام داشته، یادآور شد: همچنین یک هزار و 828 نفر در اردوهای عمومی زمستانی شرکت کردند، که این موضوع 142 درصد تحقق پیدا کرد.

وی خاطرنشان ساخت: تاکنون بیشتر اعزامهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و جنوبغرب کشور بوده است؛ اما چند سالی است که این اردوها در منطقه غرب کشور نیز کلید خورد؛ چرا که عملیاتهای مهم و درگیریهای سختی در این مناطق با ضدانقلاب و منافقان صورت گرفته که نیازمند معرفی هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم(ع) با اشاره به اینکه قرارگاه مرکزی راهیان نور بناهای یادبودی برای رزمندگانی که در این مناطق جانفشانی کردهاند ایجاد کرده است، افزود: در سال جاری نزدیک به 350 نفر از دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری به مناطق غرب کشور اعزام شدند.

وی تأکید کرد: اردوهای راهیان نور غرب کشور نیز باید مردمی و فراگیر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها