مریانج میزبان دو شهید گمنام

رئیس ستاد یادواره شهدای مریانج گفت: یادواره شهدای فصل تابستان شهر مریانج از توابع شهرستان همدان با حضور دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ - 29July 2016

مریانج میزبان دو شهید گمنام

به گزارش دفاع پرس از همدان، حمیدرضا محمدی با اشاره به این خبر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن شب شهادت امام جعفر صادق(ع(مریانج میزبان دو شهید گلگون کفن ایران اسلامی خواهد بود.

وی افزود: مراسم استقبال از دو شهید گمنام از ساعت19  امروز، جمعه 8/5/95 در میدان ولایت مریانج آغاز و پس از تشییع تا میدان شهید بهشتی، برای وداع به مسجد جامع مریانج منتقل میشوند.

وی گفت: این یادواره با سخنرانی حجتالاسلام گنجی از اساتید حوزه علمیه قم و با برنامه مداحان اهل بیت(ع) همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در محل مسجد جامع شهر مریانج برگزار میشود.

محمدی اضافه کرد: سردار شهید هادی فضلی فرمانده اطلاعات عملیات لشکر انصارالحسین(ع) و از شهدای مریانج در عملیات غرورآفرین مرصاد است که این یادواره با محوریت این شهید بزرگوار برگزار میشود، ضمن اینکه در این مراسم از خانواده چند شهید والامقام تجلیل میشود.

وی بیان کرد: مریانج در دوران دفاع مقدس 7 هزار نفر جمعیت داشت که از این بین 163 شهید و یکهزار و 500 ایثارگر را به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

رئیس ستاد یادواره شهدای مریانج با اشاره به اینکه از نظر نسبت تعداد شهدا نسبت به جمعیت، رتبه دوم یا سوم کشور مربوط به مریانج است، گفت: در کل کشور به ازای هر 200 نفر یک شهید، در استان به ازای هر 120 نفر یک شهید، اما در مریانج به ازای هر 60 نفر یک شهید وجود دارد.

وی افزود: 11 سردار شهید به نامهای حبیبالله مظاهری، علیرضا حاجیبابایی، هادی فضلی، اکبر یارمحمدی، اسماعیل شکریموحد، عباس فرجی، علیرضا دهقانی و حمیدرضا یکنآبادی، ابوالقاسم حاجیبابایی، داود قادری و جعفر حاجیبابایی از این شهر بودهاند.

محمدی خاطرنشان کرد: از همه مردم مریانج دعوت به عمل میآید که با حضور خود در این یادواره ضمن گرامیداشت شهدای والامقام، با دو شهید گمنام دفاع مقدس نیز وداع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها