رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد

شناسایی و دستگیری متهمان قتل نوجوان 16 ساله

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متهمان قتل نوجوان 16 ساله پس از هماهنگی با مقامات قضایی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ - 23July 2016

شناسایی و دستگیری متهمان قتل نوجوان 16 ساله

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به شناسایی و دستگیری عاملان قتل نوجوان 16 ساله گفت: اقدامات قانونی در خصوص این پرونده در حال انجام است.

سرهنگ جعفر رحمتی افزود: ماموران آگاهی زنجان در 21 تیرماه سال جاری از مفقودی این نوجوان 16 ساله به نام "م – الف" از طریق خانواده وی مطلع شده و عملیات تجسس را در این خصوص آغاز کردند.

وی اظهار داشت: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات خود دریافتند که این نوجوان توسط دو نفر به نامهای "ح – ت" و "م – ف" به قتل رسیده است؛ که پس از هماهنگی با مقامات قضایی هر دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اعلام اینکه جسد سوخته این نوجوان در 24 تیرماه و در مسیر لاین جنوبی عوارضی آزادراه زنجان – تبریز کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه قصد کتمان واقعیت تلخ قتل این نوجوان را داشتند؛ که در ادامه با اقدامات فنی پلیسی به قتل وی اعتراف کردند.

رحمتی تصریح کرد: یکی از متهمان پرونده که نوجوانی 19 ساله به هویت "م – ف" میباشد مقتول را به بهانه تحویل کتاب درسی به همراه متهم دیگر به نام "ح – ت" و به بهانه واهی سوار خودرو کرده و به قتل میرسانند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تکذیب تمامی شایعات مطرح شده در خصوص انگیزه این قتل گفت: تحقیقات پیرامونی و تکمیلی در این خصوص در حال انجام است؛ که به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار