کشف 320 کیلو گرم مواد مخدر در غرب استان تهران

رئیس پلیس ویژه غرب استان تهران از انهدام باند قاچاق موادمخدر در اسلامشهر، کشف 320 کیلو و 30گرم حشیش و تریاک در بسته‌های قهوه و دستگیری 3 سوداگر مرگ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲ - 07January 2014

کشف 320 کیلو گرم مواد مخدر  در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "ناصر اصلانی" فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان، با شناسایی باند قاچاق موادمخدر در شهرک واوان در شهرستان اسلامشهر موفق به دستگیری 3 قاچاقچی، توقیف 2 دستگاه خودروی سبک و نیمه سنگین و کشف 320 کیلو و 30 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطر نشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس، اخباری از فعالیت یک قاچاقچی به نام شهرام در ارتباط با تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرک واوان بدست آمد و موضوع  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار اصلانی افزود: با تعقیب و مراقبتها معلوم شد قاچاقچی موادمخدر قصد دارد محمولهای از مواد مخدر را در شهرستان اسلامشهر به فروش برساند که ، محل سکونت و پاتوقهای احتمالی قاچاقچی حرفه ای و همدستانش تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با مجوز قضایی در بازرسی از منزل این قاچاقچی 196 کیلو گرم حشیش در 196 بسته و 124 کیلو و 30 گرم تریاک را در 13 بسته  کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به دستگیری همدستان قاچاقچی در این عملیات پلیس افزود: در ادامه بازرسی از منزل متهم ردیف اول، 2 همدست دیگر وی نیز دستگیر و دو دستگاه خودرو از متهمان کشف شد.

رئیس پلیس غرب استان تهران یاد آور شد: اعضای این باند مواد مخدر را در بسته های قهوه جاسازی کرده بودند تا بتوانند از مسیرهای تحت کنترل پلیس عبور کنند که ناکام ماندند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار