تدوین کتاب نقش ایثارگران بهداشت درمان استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس

تفاهم نامه فی ما بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و اداره حفظ و نشر آثار ارزشهای دفاع مقدس پیرامون تدوین کتاب نقش بهداشت درمان استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس به امضاء رسید.
کد خبر: ۸۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ - 25May 2016

تدوین کتاب نقش ایثارگران بهداشت درمان استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از سمنان ، با حضور دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ و نشر آثار ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان و جمع کثیری از ایثارگران دانشگاه، تفاهم نامه فی ما بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و اداره حفظ و نشر آثار ارزشهای دفاع مقدس پیرامون تدوین کتاب نقش بهداشت درمان استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس به امضاء رسید.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه با اعلام این خبر گفت: اساسا بنا داریم تمام عزیزانی که در عرصه سلامت در هشت سال دفاع مقدس فعالیت داشته اند در سطح استان این ها را احصاء کنیم در یک کتابی به عنوان تاریخچه فعالیت های حوزه سلامت در دفاع مقدس که ان شاء الله در تاریخ استان به خوبی باقی بماند.

وی افزود: تشویق و ترغیب افراد به مصاحبه ها و بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس می تواند به عنوان یادگار ارزشمند جهت نسلهای آینده باقی بماند.

سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ و نشر آثار ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان گفت:  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یک جامعه ایثارگری بسیار قوی دارد و فعالیت های ارزشی در سطح خوب و برجسته ای در این دانشگاه در جریان است و هم چنان این چشمه جوشان در این دانشگاه بحمدالله می درخشد و فعال است.

وی ازدکتر شادنوش رئیس دانشگاه که همواره در فعالیتهای ارزشی و انقلابی همواره پیش قدم بودهاند قدردانی کرد.

گفتنی است: حدود 500 ایثارگر در دانشگاه مشغول به ارائه خدمات سلامت به مردم شریف ایران اسلامی هستند.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه در حاشیه مراسم بزرگداشت میلاد با سعادت امام زمان (عج) و فتح خرمشهر به امضا رسید.  

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها