رئیس بنیاد شهید و امور جانبازان شهرستان بابل خبر داد؛

جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید رضا طاهر در بابل

رئیس بنیاد شهید و امور جانبازان بابل خواستار میزبانی شایسته از شهید سید رضا طاهر یکی از شهدای خان‌طومان شد و گفت: مردم بابل امشب و فردا میزبان این شهید بزرگوار هستند.
کد خبر: ۸۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ - 20May 2016

جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم  سید رضا طاهر در بابل

به گزارش دفاع پرس از مازندران،بهرام لطیفی رئیس بنیاد شهید و امور جانبازان شهرستان بابل با اشاره به اینکه مردم بابل امشب با حضور در مصلی بابل با شهید سید رضا طاهر وداع میکنند، اظهار کرد: همچنین پیکر شهید طاهر فردا ساعت 9 صبح در میان دستان مردم ولایتمدار بابل از بیمارستان شهید یحیینژاد بابل به سمت میدان کارگر و از آنجا در زادگاهش روستای هریکنده آرام میگیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور جانبازان شهرستان بابل افزود: شهید سید رضا طاهر در دو دوره که مرحله نخست به مدت 50 روز و در مرحله دوم به مدت 38 روز به منطقه عملیاتی خانطومان سوریه برای دفاع از ارزشهای اسلام و حریم اهل بیت(ع) حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه شهید طاهر متولد 1364 و دارای یک فرزند پسر چهار ساله است، یادآور شد: وی برای پاسداری از اسلام از دنیا عبور کرد و در جوار الهی سکنی گزید.

لطیفی گفت: مراسم سوم این شهید با حضور سردار عروج در هریکنده بابل و مراسم دیگری در مسجد فاطمه الزهرا(س) در ساعت 10 تا 12 صبح سهشنبه از سوی بنیاد شهید بابل برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار