سردار سلامی در جشنواره جوان سرباز:

جوانان ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور در حال ستیز با دشمنان بشریت هستند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جوانان این مرز و بوم اکنون هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران اسلامی در حال ستیز با سیاست دشمنان بشریت هستند.
کد خبر: ۸۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ - 18May 2016

جوانان ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور در حال ستیز با دشمنان بشریت هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز در هشتمین جشنواره جوان سرباز که به میزبانی سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار داشت: سربازان امروز میراث معنوی جوانانی هستند که در دفاع مقدس، ماشین جنگی دشمن را از کار انداختند، محاصرهها را شکافتند و سحرگاهان هنگام عملیات نماز میخواندند و عبودیت خدا را شکر میگفتند؛ جوانانی که با معادلات علمی، ماهوارهها را در مدار قرار میدهند و ایران را فضایی و آسمانی ساختند.

وی ادامه داد: جوانان این انقلاب توانستند سیمای ایران را در جهان تغییر دهند و ایرانی که در جغرافیای سیاسی آمریکا قرار داشت را در جهان بهعنوان چهرهای مقتدر معرفی کنند؛ به نحوی که رهبری آمریکا برای عالیترین مقام ایران اسلامی نامه مینویسد و از او برای حل مشکلات منطقهای کمک میخواهد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اعتماد پیشوایان معنوی این انقلاب به جوانان باعث شده تا امروز ایران اسلامی در مرکز تحولات علمی، سیاسی و فناوری قرار گیرد و سربلند باشد.

سردار سلامی تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم اکنون هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران اسلامی با سیاست دشمنان بشریت در حال ستیز هستند. جوانان مدفونکننده سیاستهای دشمنان این مملکت باید از اعتبار و شخصیت مسلمانان دفاع کنند.

وی بیان کرد: سربازان نشانههای متراکم شخصیت ایرانی هستند؛ که با شجاعت، حریت و طهارت روح عجین شدهاند.

جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به سربازان گفت: شما سربازان تصویرگر زیباترین و جذابترین نقاشی در ایران اسلامی هستید که افقهای بلندتر و رفیعتری از پیشرفت، آگاهی و دانایی را فتح خواهید کرد؛ بنابر این شما فاتح قلههای بلند آینده هستید.

سردار سلامی گفت: سربازان نمادهای برجسته و درخشان صداقت، فداکاری، وفاداری، پاکی، شجاعت، کرامت، اخلاص، شهامت، ثبات قدم، آگاهی و بصیرت برای جامعه ما هستند.

وی با اشاره به اینکه عناصر این هویت جذاب را شما جوانان از تاریخی عمیق و واقعههای اخیر دهه انقلاب اسلامی به یادگار گرفتهاید، خاطرنشان کرد: شما هویت خود را از کسانی گرفتهاید که برای گشودن میدانهای مین از یکدیگر سبقت میگرفتند و از باتلاقهای هورالهویزه و هورالعظیم بدون نگاه به آتش دشمن عبور میکردند و همچنین از کسانی میراث گرفتید که در کربلاهای چهار و پنج ماشین جنگی دشمن را از کار انداختند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جوانان ما توانستند با دستیابی به دانش ریز اتمها، اورانیوم ضعیف شده را غنیسازی کنند و به همین خاطر دیدیم که این جوانان موفق را در خیابانها ترور کرده و به شهادت رساندند.  

سردار سلامی در پایان تصریح کرد: پرچم به دست شما سپرده شده و ایران و اسلام دو امانت بزرگ هستند که به دست شما سپرده میشود تا ایران را آباد کنید، و اسلام را تجلی بخشید.

نظر شما
پربیننده ها