محمد علیزاده در دیدار با جانبازان خراسان رضوی مطرح کرد؛

مراکز توانبخشی جانبازان به مثابه یک دانشگاه است/ جانبازان سوختند تا آیندگان از نعمات الهی به خوبی بهرمند شوند+ تصاویر دیدار

خواننده کشورمان گفت: مراکز توانبخشی جانبازان را نمی‌توان تنها به عنوان مراکز مراقبتی و درمانی جانبازان یاد کرد بلکه این مراکز در نوع خود برای مردم و ما هنرمندان یک دانشگاه است، دانشگاهی که هر یک از جانبازان آن اساتیدش هستند.
کد خبر: ۸۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ - 01May 2016

مراکز توانبخشی جانبازان به مثابه یک دانشگاه است/ جانبازان سوختند تا آیندگان از نعمات الهی به خوبی بهرمند شوند+ تصاویر دیدار

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در راستای تکریم و تعظیم جامعه ایثارگری، محمد علیزاده خواننده پاپ و مردمی کشورمان با حضور در مرکز بازتوانی جانبازان خراسان رضوی با این اسوههای صبر و مقاومت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمد علیزاده با حضور در کنار 30 جانباز حاضر در این مرکز ضمن گفتوگو با آنان از خداوند متعال برای این افتخارآفرینان بینشان آرزوی توفیق کرد.

جانبازان نمادهای صبر و ایثار هستند

این خواننده پاپ کشورمان، در دیدار با هر یک از این جانبازان با در آغوش گرفتن یکایک این عزیزان از آنان به عنوان نمادهای بارز صبر و ایثار یاد کرد و اظهار داشت: من و تمامی هنرمندان و مردم ایران زمین خود را مدیون تک تک جانبازان و ایثارگرانی میدانیم که جان خود را در برابر گلولههای دشمن بعثی قرار دادند تا به این مرز و بوم آسیبی وارد نشود.

وی افزود: این مراکز را نمیتوان تنها به عنوان مراکز مراقبتی و درمانی جانبازان یاد کرد بلکه این مراکز در نوع خود برای مردم و ما هنرمندان یک دانشگاه است، دانشگاهی که هر یک از جانبازان آن اساتیدش هستند.

علیزاده یادآور شد: اگر امروز در هرکجای از این مرز و بوم برای مردم عزیز میهنم اجرا می­ کنم، بدون شک توفیق خود را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران می ­دانم.

صبر و استقامت جانبازان نتیجه امید به خداوند است

علیزاده تصریح کرد: با وجود مشکلات زیاد جانبازان اگر هنوز لبخند بر چهره آنان است به این خاطر است که امیدشان را به خداوند متعال از دست ندادهاند. من هر بار که در کنار این اسوه­ های صبر و استقامت حضور پیدا می­کنم بارها و بارها به فکر فرو می­روم که این غیورمردان با وجود این همه سختی چگونه ادامه زندگی می­دهند، ولی بعد از دیدن آنها در می­یابم که آنان با وجود قدرت ایمانی که دارند اینگونه امیدوار و با نشاط هستند.

این خواننده مطرح کشورمان با بیان اینکه آسایشگاه جانبازان معنویتی عجیب در دل خود دارد، اظهار داشت: این معنویت نیز به برکت حضور جانبازانی است که جان خود را در راه آزادی وطن به خطر انداخته ­اند، این افراد درون قلبشان مملو از یاد خدا است.

جانبازان اساتید اخلاق و تواضع هستند

علیزاده در پیام خود به هنرمندان نیز گفت: اگر هنرمندان می­ خواهند درس زندگی فراگیرند باید یاد این عزیزان را گرامی بدارند، آنها می­ توانند با دوستی با این مراکز دل افرادی را شاد کنند که بدون تکبر در راه دفاع از میهن اسلامی جانفشانی کردند، بدون شک هنرمندان باید از جانبازان سرافراز درس اخلاق و تواضع و فروتنی فراگیرند.

وی افزود: در سفر سال گذشتهام به مشهد مقدس، در دیداری که با جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) مشهد مقدس داشتم باجانبازشهید حاج علی اصغر رحمتی گفتوگو کردم و این شهید بزرگوار سخنی به من گفت که هنوز در ذهنم نقش بسته است، او گفت؛ «من سوختم تا تو و نسل جوان امروز از نعمات این مرز و بوم استفاده کنید.» با وجود همین سخن بود که امروز میتوانم بگویم این کلام نشانه روح بزرگ این شهید والامقام است.

برنامه علیزاده در ماه مبارک رمضان

محمد علیزاده با بیان اینکه مسئولین باید جانبازان را با مسائل فرهنگی درگیر و مرتبط کنند، ابراز داشت: با همین بهانه میتوان جانبازان را از مشکلات روزمره خود دور نگه داشت، اگر حال جانبازان و ایثارگران ما خوب باشد این روحیه به خانوادههای آنان نیز منتقل می ­شود.

خواننده پاپ از برنامهریزی برای اجرای برنامه در ماه رمضان ویژه جانبازان این مرکز خبر داد و گفت: طبق برنامهریزیها امیدوار هستم در ماه رمضان برنامه ­ای دیگر برای دیدار با جانبازان مشهدی برایم فراهم شود تا با رفقای خودم بیشتر تعامل داشته باشم.

علیزاده افزود: به امید خدا ساخت ترانهای با مضمون ایثار و جانبازی را برای این غیورمردان در دستور کار قرار میدهم، و این ترانه را جانبازان و خانواده ­های آنان تقدیم می­ کنم، و در ساخت آن کمال دقت را بکار می­ گیرم تا ترانهای درخور مقام جانبازان ارائه شود که تمام مردم ایران با شنیدن آن به یاد دلاورمردیهای این بزرگمردان همیشه زنده بیفتند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عمل باید اجرایی شود

این خواننده مطرح و مردمی کشورمان با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط هنرمندان نیز خاطرنشان کرد: این حرکت تنها با شعار عملی نمیشود بلکه فرهنگ ایثار و شهادت فقط با تعامل و در عمل می­تواند نمود عینی پیدا کند، ما باید در عمل عشق و ارادت خود را به این غیورمردان ابراز کنیم.

در پایان این دیدارها محمد علیزاده با حضور در بخش کاردرمانی مرکز توانبخشی جانبازان هشت سال دفاع مقدس خراسان رضوی با روند فعالیتهای هنری و فنی این اسوههای صبر و استقامت آشنا شد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار، جانبازان مرکز توانبخشی خراسان رضوی با اهدا یکی از تندیسهای هنری ساخته دست خود از این خواننده مطرح کشورمان تقدیر کردند، همچنین علیزاده نیز با حضور در کنار این غیورمردان برای آنها قطعاتی از آهنگهای خود را اجرا کرد.

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها