سردار پاکپور:

مناطق تحت اشغال داعش ویران شده‌اند

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: شهرهایی که در سوریه و عراق تحت اشغال داعش بودند، اکنون بعد از آزادسازی چیزی جز ویرانه از آنها باقی نمانده است.
کد خبر: ۷۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ - 09April 2016

مناطق تحت اشغال داعش ویران شده‌اند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در دیدار هیئت امنای گردهمایی بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس استان مرکزی، درباره تحولات عراق و سوریه اظهار داشت: آمریکا در سوریه به بهانه برگزاری انتخابات به دنبال آن است تا بشار اسد را بدین شکل از قدرت کنار بزند و دستنشاندههای خود را در این کشور به قدرت برساند؛ بنابر این تمام تلاشهای آمریکا در سوریه معطوف به برکناری «اسد» است.

وی همچنین ادامه داد: در عراق و سوریه شهرهایی که تحت اشغال داعش قرار داشتند و اکنون آزاد شدند، ویرانههای این مناطق به حدی است که دیگر نمیتوان عنوان شهر را به آنها اطلاق داد؛ زیرا این مناطق را داعش در حد بسیار بالایی تخریب کرده است.

سردار پاکپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم عراق برای آن که در بازیای که آمریکاییها برای این کشور پیشبینی کردهاند، وارد نشوند؛ باید ضمن حفظ وحدت، از مرجعیت نیز پیروی کنند، و همواره نقش مرجعیت را مد نظر داشته باشند.

گفتنی است در دیدار هیئت امنای گردهمایی بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس استان مرکزی با سردار پاکپور بهعنوان رئیس این هیأت امنا، مقرر شده در اولین روز هفته دفاع مقدس امسال، این گردهمایی با عنوان «میثاق یاد یاران» برگزار شود.

نظر شما
پربیننده ها