در انفجارهای انتحاری اطراف حرم حضرت زینب (س)

«حجت اسدی» به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست

طلبه بسیجی ، حجت الله اسدی، مداح اهل‌بیت و مسئول هیأت حسین جان (ع) قزوین، در شب شهادت حضرت‌زهراء(س)، به مقام شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۷۱۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ - 23February 2016

«حجت اسدی» به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست

به گزارش دفاع پرس از قزوین، شهید حجت اسدی در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از ناحیه پهلو و بازو ترکش خورد و در جوار بارگاه حضرتزینب کبری(س) به شهادت رسید. او از بسیجیان قدیمی و با سابقه شهر قزوین بود که در انفجارهای انتحاری پی در پی روز گذشته در اطراف حرم حضرت زینب (س) به کاروان شهدای کربلای امام حسین (ع) پیوست.

اخلاص و صفا و مجاهده او در اجرای برنامههای هیأت حسینجان قزوین، در اداره یادمانهای شهدا در جنوب و در برگزاری مراسم اربعین در کربلا، در خاطر و ذهن دوستان و یارانش موج می زند.

شهید حجت اسدی از ذاکران اهل بیت، فعالان فرهنگی قزوین و از مسئولان هیأت مذهبی عاشوراء و هیأت عزاداران حسینجان (ع) این شهر بهشمار میرفت که نقش پررنگی در جریانات مذهبی قزوین ایفا کرده بود.

این شهید در زمان حمله آمریکا به شهرهای مقدس نجف و کربلا، بصورت شخصی و داوطلبانه برای دفاع از حرم امام حسین (ع) و حرم امیرالمومنین علی (ع) به عراق رفته و با متجاوزین آمریکایی و انگلیسی جنگیده بود.

یارانش میگویند همیشه کارهای فرهنگیِ سنگین با آقا حجت بود. شهدای یادمان والفجر یک و شهدای جبهههای غرب، حضرتِ معصومه (س) و صحنهای جدید و نمایشگاههایش، اردوگاه شهدای علم و فناوری و هیأتها و دستاندرکاران برنامه «شب وداع»، مسئولان فرهنگی بعثه رهبری و حاضران در برنامه حسینیه قمیهای کربلا در ایام اربعین، نجف و صحن حضرت زهرا، مسجد جامع المهدی (عج) و نمازگزارهایش، و همه بچههای هیأت حسینجان (ع) قزوین، شاهدان این حرف هستند.

این طلبه مجاهد و ذاکر و خادم اهلبیت(ع) سابقه خادمی شهدا در مناطق فکه شمالی، معراج شهدای اهواز، دارسوین کردستان، و خادمی زوار اربعین اباعبدالله در کربلا را داشت. کربلایی حجت اسدی فروشگاههای محصولات فرهنگی حسین جان (ع) را نیز در قزوین راهاندازی کرد. از این شهید 3 فرزند پسر دو ماهه، 4 ساله و 6 ساله به یادگار مانده است.

شاعر گرانقدر یوسف رحیمی نیز شعری به وی تقدیم کرده است:

با عطر غریب یاس پرپر رفتند

از مرتبهی عشق فراتر رفتند

با پهلوی غرق خون و بازوی کبود

تا مرقد بینشان مادر رفتند

گفتنی است برنامه تشییع شهید حجت اسدی، به زودی و پس از انتقال پیکر مطهر وی به ایران اطلاعرسانی خواهد شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین رشوند
|
-
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
خدایا پس کی نوبت ما میشه؟؟؟
نظر شما
پربیننده ها