سردار رحیمی خبر داد

برگزاری هشتمین «جشنواره جوان سرباز» در اردیبهشت 95 به میزبانی سپاه

فرمانده پشتیبانی و اجرائیات حوزه مرکزی سپاه از برگزاری هشتمین جشنواره جوان سرباز در اردیبهشت ماه سال 95 به میزبانی سپاه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ - 21February 2016

برگزاری هشتمین «جشنواره جوان سرباز» در اردیبهشت 95 به میزبانی سپاه

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول رحیمی فرمانده پشتیبانی و اجرائیات حوزه مرکزی سپاه با اعلام خبر برگزاری هشتمین جشنواره جوان سرباز همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) در اردیبهشت ماه سال 95 اظهار داشت: این جشنواره با حضور بیش از 2 هزار نفر از پرسنل سرباز سازمانهای نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح به میزبانی سپاه برگزار میشود.

سردار رحیمی شعار هشتمین جشنواره جوان سرباز را "سرباز مظهر بصیرت، مدافع ولایت و نماد مقاومت " عنوان و تصریح کرد: برگزیدگان این جشنواره در 10 محور "سرباز، دفاع، امنیت و اقتدارملی"، "سرباز، ایثارگری و فداکاری، شهید و جانباز"، "سرباز، وظیفهشناسی و اقدام برجسته"، "سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغات"، "سرباز، خلاقیت و فناوری"، "سرباز، ورزش و تربیت بدنی"، "سرباز، نظم و انضباط اجتماعی"، "سرباز، دینداری و بصیرت"، "سرباز، مسئولیتپذیری در خانواده" و "سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی" مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری هشتمین جشنواره جوان سرباز گفت: این جشنواره با هدف ارتقای منزلت خدمت سربازی، قدردانی از تلاش کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و نیز ارج نهادن به جایگاه سرباز در تولید امنیت ملی، ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی و ایجاد نشاط و پویایی در سربازان برگزار میشود.

مسئول برگزاری هشتمین جشنواره جوان سرباز در پایان عنوان کرد: این جشنواره با حضور جمعی از مقامات و مسئولین لشکری و کشوری و سربازان برگزیده نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار